Share
Efektni trikovi koji eliminišu stres

Efektni trikovi koji eliminišu stres

Da bi se dosegao osećaj čiste sreće i da bi se polet oko ostvarenja snova realizovao u akciju, moramo biti u stanju da se suočimo sa stresom. Čini se da stesne situacije vrebaju na svakom koraku i ne treba potcenjivati moć stresa. Ako je već vikend, zašto da ne savladate tehnike danas, a primenite ih koliko sutra, pozitivne efekte osetite do kraja sledeće radne nedelje, a onda veselo uplovite u još jednu vikend oazu!

devojka nosi ranac

Nekoliko jednostavnih a efektnih načina za borbu protiv stresa su pred vama. Možda vam neće svi ponuđeni prijati, ali ima ih više i slobodno pokušavajte dok ne naiđete na onaj koji je pravi za vas.

1. Češljajte se
Možda zvuči čudno, ali ovo može biti sjajan način da nakon dana provedenog na poslu i buljenja u ekran kompjutera izmasirate glavu i time je „ohladite“. Izdvojite 10 do 15 minuta za ovu aktivnost koja će usporiti rad vašeg srca, i opustiti mišiće.

2. Jedite dobru hranu
Ukusna hrana je zaista protivotrov za stres. Riba puna omega-3 kiselina je odlična za vaše nerve. Ukoliko ne volite morske nemani, opcija je da jedete sladoled, orašaste plodove ili bananu.

3. Masaža
Vreme je da sebi upriličite masažu. Koliko dugo to odlažete? Masaža jeste jedno od najefikasnijih sredstava u borbi protiv stresa. Pokušajte da zakažete masažu odmah posle posla, na taj način ćete se kući vratiti potpuno osveženi!

4.Tuširanje
Samo 15 minuta pod toplim tušem mogu učiniti čudo za vaš nivo stresa i/ili negativnog raspoloženja. Već ste negde čuli da je voda čudotvorna i da čak i gledanje u vodu koja teče oslobađa. Eto, ništa lakše!

5. Koristite stepenice
Trčite gore-dole stepenicama 30 sekundi. To će povećati dotok kiseonika u onim delovima mozga koji se bave emocionalnim stresom i pomoći će da se njegov nivo smanji.

6. Slikajte, bojite
Brojne psihološke studije su pokazale da samo slikanje ili bojenje 2-3 minuta dnevno povećava otpornost na stres i veća je verovatnoća da ćete završiti posao na vreme. Neka vas ne bude sramota, tražite od svojih mališana da to radite zajedno, videćete, sve je lakše kad probudite to zaspalo dete u sebi!

7. Pijte čaj od hibiskusa
Stres često dovodi do osećaja anksioznosti pa čak i panike. Hibiskus vam može pomoći da se smanje hemijski procesi koji izazivaju ovo osećanje.

8.Razmišljajte
Bukvalno, odvojite koji minut da se osamite i dovedete svoje misli u red. Razmišljajte o svojim željama, planovima, budućnosti, jer kada počnete da razmišljate biće vam jasnije šta treba da radite.

9. Aromaterapija
Mirisi su snažno povezani sa uspomenama. Bilo bi veoma korisno da nađete miris koji vas vraća u vreme kada ste bili zaista srećni. To vam odmah može popraviti raspoloženje!

10. Ples
Možete da igrate i sami po kući, odmah ćete osećati kako se oslobađate sresa. Ples je zabavan, pa u slučaju da imate partnera petkom obavezno plešite makar sat vremena. Dok stignete kući, zaboravićete da ste uopšte bili na poslu, jer će vaše raspoloženje biti sasvim drugačije!

 

Izvor: Citymagazine.rs