Share
4 namirnice koje prže salo na stomaku i to bez vežbanja

4 namirnice koje prže salo na stomaku i to bez vežbanja

Da li ponekad pomislite da jedete manje, a još uvek dobijate na težini? To nije ništa neobično. To se dešava zbog kalorija koje svakodnevno unosite.

gojaznost

Tajna mršavljenja leži u ritmu vašeg organizma. Na mršavljenje veoma utiče to kada odlazite na spavanje, kao i to da li unosite u organizam određene korisne namirnice koje pomažu u procesu mršavljenja.

Kvalitetan san vam može pomoći u skidanju masnih naslaga sa stomaka. Da biste imali kvalitetniji san i istovremeno se rešili viška masti sa stomaka, uključite ove namirnice u svoju redovnu ishranu.

Riba

Riblje meso je bogato omega-3 masnim kiselinama i proteinima. Ljudi koji ne unose dovoljno omega-3 masnih kiselina imaju loš san tokom noći, a to je veoma loše za zdravlje.

Orasi

Orasi podižu nivo magnezijuma, a takođe su bogati omega-3 masnim kiselinama. To će vam pomoći da bolje spavate i istovremeno smanjite rizik od bolesti srca, raka i dijabetesa.

Mleko

Mleko je bogato kalcijumom. Istraživanje sprovedeno 2010. godine pokazalo je da su žene koje su pre menopauze konzumirale hranu bogatu kalcijumom, izgubile značajnu količinu masnoće. Pored toga što pomaže u smanjenju masnih naslaga, kalcijum poboljšava i san.
I za kraj, namirnica koju ćete morati još malo da sačekate….

Trešnje

Kad god možete doći do njih, jedite trešnje. Posebno je korisno da jedete trešnje sat vremena pre spavanja, jer one su bogate melatoninom, hormonom koji reguliše san. Pored toga, one su bogate antioksidantima koji pomažu u gubitku težine.

 

Izvor: nadlanu.com