-
Saznajte zašto je dobro da hodate bosi po pesku - 11 sata pre
-
Uspešno održano drugo veče Nišville jazz festivala - 13/08/2022
-
Žiri Nišville Movie Summit-a 2022 proglasio najbolje filmove - 13/08/2022
-
Saša Mrkić novi šef stručnog štaba FK Radnički Niš - 13/08/2022
-
Niš: Jedna osoba ubijena, druga ranjena ispred noćnog kluba - 13/08/2022
-
WWF na Međunarodni dan mladih predstavio umetničku instalaciju ‘Budućnost kakvu želimo!’ - 12/08/2022
-
Otvoren Internacionalni Nišville jazz festival - 12/08/2022
-
Sivić: Poštovanje Novom Pazaru, ali nas zanima samo pobeda - 12/08/2022
-
Program 57. Festivala glumačkih ostvarenja igranog filma u Nišu - 11/08/2022
-
Dodeljene nagrade Internacionalnog teatarskog Nišvil džez festivala - 11/08/2022
Facebook objavljuje rat naslovima!
U borbi za opstanak, novinski sajtovi i internet portali uvek se trude da pronađu način da što veći broj ljudi klikne na objavljene vesti. Međutim, kompaniji Facebook se, izgleda, nimalo ne dopada ova praksa.
Facebook je nedavno objavio da će ubuduće meriti vreme koje korisnici provode “čitajući” članke na čije su linkove kliknuli na ovoj društvenoj mreži, a algoritam će zatim na osnovu dobijenih rezultata proceniti da li će ubuduće tekstovi sa istih ili sličnih sajtova biti korisnicima od značaja.
Facebook objašnjava da, što više vremena provedete čitajući neki tekst, veća je verovatnoća da vam je zanimljiv i da ćete nešto slično želeti da pročitate i u budućnosti.
Ova opcija se za sada odnosi samo na kategoriju Instant Articles i članke pročitane putem veb pregledača na smartfonima.
Kompanija trenutno takođe pokušava da pronađe način da kazni stranice koje postuju suviše često jer želi da korisnicima u okvru sekcije News Feed prikazuje što raznovrsniji sadržaj.
Izvor: b92.net