Share
Fejsbuk postaje vlasnik našeg slobodnog vremena, a ove brojke to i dokazuju​

Fejsbuk postaje vlasnik našeg slobodnog vremena, a ove brojke to i dokazuju​

Da li biste poverovali da više vremena provodite na Fejsu, nego za stolom jedući? Da, to je istina, nove brojke su zaprepastile sve ljubitelje društvenih mreža. Što je još važnije, puno vremena provedeno na Fejsbuku omogućava društvenoj mreži da svoje korisnike jako dobro upozna, a kada je reč o društvenim mrežama, ova društvena mreža vas najbolje poznaje.

Facebook sat

Fejsbuk je prilikom prošlonedeljne objave svojih finansijskih rezultata i rasta korisničke baze otkrio da prosečni korisnik na Fejsbuku, Instagramu i Mesindžeru na dan provede 50 minuta, prenosi „Njujork Tajms“.

Neto prihod tehnološkog giganta se u prvom kvartalu 2016. utrostručio na 1,5 milijardi dolara, dok je broj aktivnih korisnika porastao na rekordnih 1,65 milijarde, ali brojka koja je većinu iznenadila je brojka od 50 minuta provedenih na dan na društvenoj mreži.

Kada se pogleda prosečno vreme provedeno u uživanju u drugim aktivnostima u slobodnom vremenu prema Američkom birou za statističku obradu to je više od svih drugih aktivnosti izuzev gledanja televizije i filmova.

Američki biro za statističku obradu dalje navodi da ljudi na dan provedu prosečno 19 minuta čitajući, 17 minuta vežbajući ili baveći se sportom, četiri minuta družeći se sa drugim ljudima.

Vreme provedeno na Fejsbuku tek je nešto manje od vremena utrošenog na prehranu koje iznosi 67 minuta na dan.

– Kada pogledate tih 50 minuta, to je ogromna količina vremena. Uobičajeno, kada platforma poveća korisničku bazu prosečno vreme na toj platformi padne jer novi korisnici nisu toliko aktivni – kaže Ken Sena, analitičar u kompaniji „Evercore“, koja se bavi analizom poslovanja internet firmi.

facebook sat 01

Prosečno vreme provedeno na Fejsbuku naraslo je tako sa 40 minuta u 2014. godini na 50 u 2016. godini. Važno je napomenuti da se ovde radi o proseku i da neki korisnici na društvenoj mreži provode mnogo više vremena od toga.

– Oni rade izvrstan posao u zadržavanju ljudi na stranici – rekao je Sena.

Vreme provedeno na nekom servisu je najbolji pokazatelj angažovanosti i uključenosti. Fejsbukovih 50 minuta dozvoljava društvenoj mreži da dobro zarađuje na impresijama i oglasima (zabeležili su rast od 52 posto u odnosu na prošli kvartal). Ali, ono što je još važnije, mnogo vremena provedenog na Fejsbuku omogućava društvenoj mreži da svoje korisnike jako dobro upozna.

Prema poslednjim podacima, Fejsbuk je daleko ispred konkurenciju u količini vremena provedenog na servisu. Korisnici na najbližem konkurentu, „Jutjubu“, provode 17 minuta na dan.

Samo radi poređenja, prosečni korisnik na Tviteru dnevno provede jedan minut.

 

Izvor: blic.rs