Share
Sve teže pratimo razvoj IT industrije

Sve teže pratimo razvoj IT industrije

Nova studija kompanije „Samsung“ pokazuje da, iako uzbuđenje zbog novih tehnologija raste, sve je veći rizik da potrošači neće moći da prate razvoj ove industrije

Mobilni telefoni

Nove tehnologije nas zadivljuju pružajući nam neverovatne mogućnosti i iskustva. Tu su uređaji za virtuelnu stvarnost, automobili bez vozača, pametni frižideri, ali istraživanje pokazuje da je Evropljanima sve teže da drže korak sa tehnološkim jezikom koji se stalno menja, prateći sve brži ritam inovacija. Nova studija kompanije „Samsung“ pokazuje da, iako uzbuđenje zbog novih tehnologija raste, sve je veći rizik da potrošači neće moći da prate razvoj ove industrije zbog zbunjujuće terminologije koja se koristi.

Evropljani su prihvatili digitalnu revoluciju kao nikada dosad, jer 52% ljudi kaže da sada koriste tehnologije mnogo više nego pre dve godine, dok 13% priznaje da bez nje ne bi mogli da žive. Preko polovine od 10.000 ispitanika širom Evrope smatra da su poslednje inovacije, kao što su „klaud“ ili „internet stvari“, uzbudljive; ipak, skoro tri četvrtine (72%) anketiranih priznaje da se često pretvaraju da znaju šta zapravo znače najnoviji tehnološki termini.

Skoro četvrtina ljudi izjavila je da ih zbunjujuća terminologija sprečava da koriste proizvod do krajnjih granica njegovih potencijala, 43% je izjavilo da poseduje najmanje jedan tehnološki uređaj koji je napredniji nego što je njima potrebno, a 11% oseća da ih je tehnologija ostavila daleko iza sebe.

Mobilni telefoni

– Naša studija pokazuje da terminologija koja se koristi u današnjim tehnologijama može da predstavlja prepreku za neke potrošače. Mi preduzimamo određene korake da se time pozabavimo, uključujući pojednostavljenje jezika koji koristimo, a takođe obezbeđujemo i obuku za digitalne veštine za 400.000 mladih ljudi. Smatramo da je ovo problem na nivou čitave ove industrije koji će, ukoliko se ne bude rešio, predstavljati prepreku za dalji napredak – izjavio je Dejvid Lous, direktor marketinga kompanije „Samsung“.

Industrija mora da obrati pažnju na to kako će tehnologiju učiniti dostupnom svima, i pružiti podršku onima koji još nisu u potpunosti savladali najnovije koncepte, kao što su, na primer, „internet stvari“.

Istraživanje je sprovela kompanija „Samsung“ među više od 10.000 Evropljana u 18 zemalja, kako bi ispitala kako se menja naš odnos prema tehnologiji, kao deo svog stalnog istraživanja.

Studija je, takođe, ispitivala koje aplikacije Evropljani smatraju najkorisnijim. Otkriveo je da oni smatraju da su aplikacije sa mapama imale najveći uticaj na njih, u smislu da su im olakšale život – što je primetilo 66% ispitanika. Slede aplikacije za vremensku prognozu (56%) i kamere na telefonima (51%).

 

Izvor: novosti.rs