-
Proizvodnja u službi zaštite životne sredine – nakon recikliranog pakovanja, JYSK se usmerio na upotrebu održivog pamuka - 1 dan pre
-
Kako izgleda rad lekara u noćnoj smeni tokom pandemije? - 1 dan pre
-
Zašto žene vole direktne muškarce - 2 dana pre
-
Novi Land Rover Defender 90 je stigao! - 27/02/2021
-
Korisna pomoć u nevolji: Kako da pomoću pametnog telefona locirate nestalu osobu? - 27/02/2021
-
Nije u pitanju samo mit: Ljubav na prvi pogled je moguća - 27/02/2021
-
Novi ovlašćeni Jaguar Land Rover centar u Čačku - 27/02/2021
-
Šta raditi kada vam automobil stane na putu? - 27/02/2021
-
Pas često stavlja šapu na vas? Evo šta time želi da vam poruči - 25/02/2021
-
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 25. februara do 3. marta - 25/02/2021
Facebook želi da bude vaša buduća televizija
Facebook već duže vreme ulaže velike napore u promovisanje video sadržaja. Prvo su uveli prikazivanje videa na news feedu, zatim omogućili prikazivanje Live streaminga, a od nedavno je uvedena i mogućnost prikazivanja dužih video sadržaja kako bi bilo više prostora za prikazivanje reklama. Ali, naredna vizija je sada očigledna, ali i potvrđena – Facebook želi da bude vaša buduća televizija.
Na nedavnoj konferenciji u vezi poslovanja kompanije, Mark Zuckerberg je izjavio kako planira da Facebook postane mesto gde će ljudi želeti da gledaju video ili gde će držati korak sa sadržajima koji gledaju u epizodama iz nedelju u nedelju. Drugim rečima, Facebook želi da postane prava alternativa televiziji. Naravno to se neće desiti tako brzo, a Zuckerberg je i sam naveo da će se eksperimentisati sa dužim formama videa, ali da će kratki klipovi ostati primarni fokus. Takođe, The Wall Street Journal prenosi da kompanija razvija i svoju video aplikaciju za TV set-top boxove poput Roku i Apple TV-a, gde će fokus biti na pronalaženju originalnog, premium sadržaja, gde bi kompanija uz takav sadržaj prodavala i video oglase.
Autor: ITN Team
Izvor: Itnetwork.rs