Share
Savet: Kako da uvek budete vitki!

Savet: Kako da uvek budete vitki!

Kućni aparate poput blendera ili roštilja držite na dohvat ruke jer ćete ih tako češće koristiti i tako pripremati zdravije obroke. Jedite za trpezarijskim ili kuhinjskim stolom, jer obrok ispred televizora ili računara odvlači pažnju pa se obično pojede više hrane.

Umesto slatkiša neka vam na dohvat ruke budu voće i štapići od iseckane šargarepe i celera – ukusni su, ali manje opasni po liniju. Jelo nemojte previše soliti, jer so zadržava vodu u organizmu.

Pre odlaska u restoran pojedite zelenu salatu sa 2 kašičice senfa, smanjiće vam apetit.
Od zdravih namirnica za održavanje i postizanje vitkog stasa dobra je ljuta paprika, jer ljuta supstanca kapsaicin povećava lučenje pljuvačke u ustima, što znači da sve što pojedemo brže i svarimo. Ne stvaraju se masne naslage, već se mast odmah pretvara u energiju. Ljute supstance takođe podstiču proizvodnju hormona sreće, a srećni ljudi imaju manju potrebu za slatkišima.

Pored ljute paprike dobar je i kajenski biber, zatim đumbir jer izbacuje otrove iz organizma, deluje umirujuće na nervni sistem, i podstiče lučenje pljuvačke, želudačnih sokova i žuči, tako da mast brže sagoreva i pretvara se u energiju. Majoran i origano pomažu sagorevanje masti. Kim poboljšava varenje. Crni biber takođe podstiče metabolizam. Limunova kora blokira pretvaranje šećera u masti. Senf sagoreva masti.

Ako patite od nadimanja želuca, rasporedite tri šolje čaja za ceo dan.

Priprema čaja od kima: 2 kašike kima prelijte sa 250 ml ključale vode. A možete da pomešate 150 g posnog sira sa jednom kašičicom kima i konzumirajte između obroka.

Cimet je dobar protiv napada gladi. Najbolje je sveže samleven cimet dodati u jutarnju kafu ili čaj, jogurt, u musli ili ga dodajte sladoledu. Dnevno bi trebalo da se unese 1/4 kašičice cimeta.

Primer jelovnika za mršavljenje

Doručak:
ananas, belance, limun, voda.
Ručak:
dinstana riba, kuvani krompir, razno povrće.
Večera:
razno bareno povrće.

 

Izvor: Pressserbia.com