-
Grad Niš subvencioniše kupovinu bicikala - 7 sata pre
-
Diskus hernija: Momentalan oporavak nakon operacije – pacijenti ustaju istog dana, a već sutradan idu kući - 7 sata pre
-
Vredna donacija kompanije Huawei: Tableti za mališane u dečijoj bolnici i osnovnim školama u Kragujevcu - 8 sata pre
-
Niš: Žena skočila sa terase zbog ljubavnih problema - 20 sata pre
-
Provectus Capital Partners investirao u Keindl Sport, vodeću regionalnu kompaniju u veleprodaji i maloprodaji sportske opreme - 21 sata pre
-
Proizvodnja u službi zaštite životne sredine – nakon recikliranog pakovanja, JYSK se usmerio na upotrebu održivog pamuka - 01/03/2021
-
Kako izgleda rad lekara u noćnoj smeni tokom pandemije? - 01/03/2021
-
Zašto žene vole direktne muškarce - 01/03/2021
-
Novi Land Rover Defender 90 je stigao! - 27/02/2021
-
Korisna pomoć u nevolji: Kako da pomoću pametnog telefona locirate nestalu osobu? - 27/02/2021
Najavljena velika promena na Tviteru koja se mnogima neće svideti!
Korisnici ove društvene mreže ne podržavaju verifikaciju.
Izvršni direktor “Tvitera” Džek Dorsi izjavio je da želi da verifikuje svakog pojedinca na ovoj društvenoj mreži, što je nastavak plana koji je kompanija iznela pre nekoliko godina, kad su zapitali svoje korisnike da se prijave za onlajn verifikaciju.
Taj program je suspendovan od jeseni, kad je “Tviter” kritikovan zbog verifikovanja nekoliko belih supremacista, ali sada deluje da je Dorsi otvoren za ponovno pokretanje neke verzije tog plana, jednom kad se ustanovi kako bi stvari mogle da funkcionišu.
– Namera je da se verifikacija otvori za sve i da to uradimo na način koji je merljiv, kako mi ne bi stajali na putu i kako bi ljudi mogli da potvrde više činjenica o sebi, a da mi ne budemo sudije – istakao je Dorsi, preneo je Recode.net.
Deo problema “Tviterove” politike verifikacije je u tome što je osećaj bio da plava oznaka potvrde služi kao prihvatanje od strane kompanije, kao da oni odobravaju ovog ili onog korisnika.
– Verifikacija nije namenjena tome. Mi to koristimo da označava identitet, ali zbog načina na koji je procedura počela, kad je oznaka davana samo određenim poznatim ličnostima, došlo je do pogrešnog povezivanja stvari. Korisnici su gledali na to kao na kredibilnost – na primer, “Tviter” stoji iza ove osobe, on veruje da su njeni postovi autentični, a to uopšte nije ono što mi podrazumevamo pod plavom oznakom – kaže Dejvid Gaska, jedan od “Tviterovih” direktora za proizvod.
Izvor: Srbijadanas.com