-
Saznajte zašto je dobro da hodate bosi po pesku - 10 sata pre
-
Uspešno održano drugo veče Nišville jazz festivala - 13/08/2022
-
Žiri Nišville Movie Summit-a 2022 proglasio najbolje filmove - 13/08/2022
-
Saša Mrkić novi šef stručnog štaba FK Radnički Niš - 13/08/2022
-
Niš: Jedna osoba ubijena, druga ranjena ispred noćnog kluba - 13/08/2022
-
WWF na Međunarodni dan mladih predstavio umetničku instalaciju ‘Budućnost kakvu želimo!’ - 12/08/2022
-
Otvoren Internacionalni Nišville jazz festival - 12/08/2022
-
Sivić: Poštovanje Novom Pazaru, ali nas zanima samo pobeda - 12/08/2022
-
Program 57. Festivala glumačkih ostvarenja igranog filma u Nišu - 11/08/2022
-
Dodeljene nagrade Internacionalnog teatarskog Nišvil džez festivala - 11/08/2022
Evo čime će Facebook oživeti svoju nepopularnu funkciju
Kada je Instagram 2016. pokretao priče, vodili su se motom kako korisnicima žele da pruže mesto na kojem će moći objavljivati sadržaje bez razmišljanja o tome koliko će lajkova skupiti. Istim je putem neko vreme išao i Facebok, ali njihova verzija nije toliko popularna. Sad su odlučili da okrenu ploču i pričama dodaju dobre stare lajkove i neke nove reakcije
Na Facebooku se sve oduvek vrtelo oko lajkova, a onda su i oni uveli priče na koje nije moguće reagovati. Barem to niste mogli činiti do sada, pše Tportal.hr
Facebookove priče češće izgledaju kao grad duhova, za razliku od istih na Instagramu ili Snapchatu, iako imaju 150 miliona dnevnih korisnika. Sada su se dosetili kako bi ipak mogli ubaciti svoje reakcije – lice koje se smeje, razna iznenađena, tužna, ljuta i zaljubljena lica – iz novosti u priče.
Te će reakcije zameniti generičke brze odgovore u obliku emotikona koje je prethodno ponudio, a dodaće i dve ‘interaktivne nalepnice’ – plamen i smeh koje će korisnici moći da dodaju svojim ličnim pričama. Kada prijatelji dodirnu nalepnicu, korisnik će biti obavešten.
Na sličan će način biti moguće pokrenuti i grupni razgovor s ljudima koji su pogledali priču. Na primer, kada dodirnete da biste videli ko ju je pregledao, na popisu gledaoca istaknuće se oni koji su poslali reakcije ili odgovore na Messenger.
Osim toga, Facebook već ispituje i Selfie mod za priče sa opcijom Soft Focus koja je slična nedavno predstavljenom Instagram Focusu. Nakon ovoga, postavlja se pitanje hoće li gumb Like doći i na Instagram priče.
Kada je Snapchat izumeo format Stories, namerno je izostavio gumb Like jer bi to deljenje sadržaja pretvorilo u takmičenje u kojem korisnici žude za povratnim informacijama i objavljuju samo najpopularnije.
Izvor: B92.net