Share
Zašto bi trebalo da ulažete u reklamni materijal

Zašto bi trebalo da ulažete u reklamni materijal

U moderno vreme brzog i naprednog digitalnog sveta, neko bi lako mogao da pomisli da je reklamni materijal u vidu štampe na najrazličitijim predmetima prošlost i da nema potrebe ulagati u ovakave marketinštke aktivnosti. Tehnologija je promenila način na koji radimo, razmišljamo i to je apsolutno neosporivo. Ipak, ne možemo ni da zaboravimo stare načine koje smo koristili za sve ove radnje, pa tako i za reklamiranje.

I dalje je važno da firme ulažu u reklamni materijal, a verovatno će uvek i biti, bez obzira na moderne tehnologije i njihove benefite u reklamiranju. U nastavku teksta saznaćete i zašto.

Reklamni materijal govori o brendu umesto vas

Nekada možete reći mnogo toga o vašoj kompaniji, ispričati najzanimljiviju priču, napraviti odličnu digitalnu kampanju – ali to prosto neće biti dovoljno. Promotivni materijal je ključan za prepoznatljivost brenda – on je taj koji će dovršiti priču vašeg brenda na najbolji način.

Zato preporučujemo da birate reklamni materijal koji je usko vezan za ono što vaš brend predstavlja, po funkciji i po kvalitetu! Dakle, bitno je da vodite računa o tome da birate reklamni materijal koji je vrhunskog kvaliteta i koji će priču o vašem brendu dovršiti umesto vas.

Zašto bi trebalo da imate promotivni materijal

Zvuči prilično jednostavno, ali nekada su najjednostavnije stvari upravo one koje su najvažnije kako u životu, tako i u marketingu. Od ozbiljnih firmi prosto se očekuje i podrazumeva to da imaju reklamni materijal.

Sigurno ne želite da razočarate kolege, saradnike i konzumente ili korisnike vašeg proizvoda / usluge time što im posle promocije važnog događaja nećete dati nikakav reklamni materijal. Zato je i zbog ovog jednostavnog razloga važno ulagati u reklamni materijal.

Promo materijal ostvaruje ličniju konekciju sa brendom

Kada reklamni materijal, koji može biti u vidu najrazličitijih predmeta, udelite nekome – on će završiti u njihovom domu, a u nekim slučajevima će ga i nositi sa sobom. Na ovaj način vaš brend će ući u domove ljudi i ostvariti ličniju konekciju sa njima.

Podsetite se političkih kampanja, koje su vrlo ozbiljne i dobro osmišljene – uz sve prednosti reklamiranja na internetu, u medijima ili na terenu – i dalje su ove kampanje izuzetno bogate reklamnim materijalom – od brošura, letaka pa do hemijski olovaka, upaljača i šolji. Nema sumnje da je promo materijal vrlo efektivan u ostvarivanju ličnije veze sa ciljnom grupom, pa definitivno i dalje treba da ulažete u njega.

Dobar reklamni materijal predstavlja odličnu pokretnu reklamu

Ako pažljivo odaberete reklamni materijal – on će biti izvrsna pokretna reklama vašeg brenda. Najverovatnije i dosta dugotrajnija promocija od vremena prikazivanja na TV, bilbordu ili na društvenim mrežama.

Ako odaberete dobar promo materijal, ljudi će rado promovisati vaš brend tako što će predmet i koristiti u svakodnevici. Zato birajte pažljivo i lepo, jer je investicija u reklamni materijal bitna!

Promo materijal je odličan rekvizit za marketing na terenu

Pravite promociju, zakupljujete štandove, organizujete događaj bilo koje vrste… Marketing na terenu treba da dopunite rekvizitima, koje ćete nakon ispričane priče ili predstavljanja brenda udeliti onima koji su vas slušali ili prisustvovali događaju, i na taj način napravićete odličan finiš. Teško je zamisliti promociju na štandu ili na ulici bez dodeljivanja promo materijala – zato obavezno uložite u reklamni materijal!

Reklamni materijal odaje utisak etabliranosti kompanije

U modernom dobu bukvalno se svaka kompanija može reklamirati putem društvenih mreža – zahteva minimum poznavanja rada na njima i prilično malo novca. Zato kupci često nemaju poverenja u ovakav vid reklame.

Zbog ovoga, kombinacija reklame u medijima, na društvenim mrežama i promotivnog materijala – daje najbolje rezultate i odaje utisak etabliranosti vaše kompanije, te kod kupaca povećava poverenje u nju.

Da sumiramo – reklamni materijal dočaraće i upotpuniti priču vašeg brenda umesto vas, biće odlična pokretna reklama, dok će u isto vreme ostvariti ličniju konekciju sa ciljnom grupom. Sem toga, on će i odavati utisak etabliranosti, te na taj način povećati poverenje u vaš brend, a od vas će se i očekivati da imate promo materijal. Zato – ulažite u promo materijal, a sigurno ćete brzo videti i rezultate kampanje!

Autor: Dragan Antić – Media Press Srbija