Share
Top 5 vežbi koje će vam pomoći da povećate kondiciju

Top 5 vežbi koje će vam pomoći da povećate kondiciju

Ove vežbe će vam pomoći da brzo dođete do perfektne kondicije…

Kondicija je nešto čemu svi težimo i svi se trudimo da budemo što izdržljiviji i snažniji, a svakodnevni naporni trening nam najviše pomaže u toj misiji. Međutim, nisu sve vežbe dobre za kondiciju. Pojedine vežbe imaju poseban uticaj na naše kondiciono stanje i pomažu nam da budemo izdržljiviji i snažniji. Zato smo odlučili da vam predstavimo 5 vežbi koje su najbolje za kondiciju i pomoću kojih ćete doći do najboljih rezultata.

1. Vožnja bicikla

Vožnja bicikla je istovremeno zabava ali i odličan i naporan trening koji znatno povećava kondiciju i čini da budete jači i izdržljivjiji. Vožnja bicikla pozitivno utiče na čitavo telo i poželjno je da što češće i duže vozite biciklo.

2. Trčanje

Posle bicikla, trčanje je sledeća vežba koju morate raditi ako želite da imate vrhunsku kondiciju. Trčanje opterećuje gotovo sve mišiće u vašem telu i čini da budete izdržljiviji i da gubite masne naslage koje se talože u vašem telu.

3. Plivanje

Još jedan odličan način da povećate kondiciju jeste plivanje. Kao i trčanje, plivanje optrećuje čitavo telo i dovodi do toga da se ekstremno umarate. To dalje dovodi do povećanja kondicije i vaše snage.

4. Trbušnjaci

Osim što utiču na vaše trbušne mišiće, oni će vam pomoći da povećate kondiciju. Svakodnevno radite trbušnjake i videćete da ćete biti mnogo otporniji.

5. Benč pres

Verovali ili ne, podizanje iz benča takođe doprinosi povećanju kondicije, pa ako benč radite danima kada ste trčali ili vozili bicikl, budite sigurni da ćete imati mnogo bolju kondiciju.

Autor: V.P.

Izvor: Muskimagazin.rs