-
Banka Hrane Beograd: Food Waste management na drugom Beogradskom Burger Festivalu - 19 sata pre
-
HITNO! Apel za pomoć jednogodišnjem Todoru da dobije najvažniju bitku - 23 sata pre
-
Grad Niš skratio rok zakupa Nišville džez muzeju - 1 dan pre
-
Niš: Održana nacionalna promocija evropskog e-priručnika za učenike srednjih škola ‘Mladi u borbi protiv klimatskih promena’ - 1 dan pre
-
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 26. maja do 1. juna - 1 dan pre
-
Ulaganje u decu kao najvredniji resurs zemlje je put ka dugoročnom napretku: Solidarnost kroz generacije - 1 dan pre
-
Predstava ‘Ži mi ti’ (Roki 6) na sceni niškog Narodnog pozorišta - 1 dan pre
-
Legendarne patike koje su se pre dve godine rasprodale u rekordnom roku stižu u Srbiju! - 2 dana pre
-
Otvoren konkurs Battle of Minds namenjen mladima sa preduzetničkim idejama: Inovativnim rešenjem do vrednih nagrada i prvog posla - 2 dana pre
-
Repertoar bioskopa Cine Grand – Delta Planet, Niš od 26. maja do 1. juna - 2 dana pre
Novi Guglov algoritam donosi promene u načinu pretrage vesti
Najpopularniji pretraživač interneta – Gulg, promenio je svoj algoritam pretrage, zbog čega će uskoro u vrhu rezultata pretrage naglasak staviti na originalno izveštavanje
To znači da nam ubuduće, kada otvorimo Gugl/Vesti, na prvim pozicijama neće više biti one „klikabilne“ i popularne vesti, već originalne vesti nastale istraživačkim novinarskim radom.
– U današnjem ubrzanom svetu vesti, originalno izveštavanje o nekoj temi ne ostaje dugo na vrhu – napisao je na svom blogu potpredsednik Gugla za vesti Ričard Gingras.
Kompanija će izdati i nove smernice za svoje ocenjivače – više od deset hiljada ljudi koji ocenjuju rad pretraživača.
– Da bi validirali naše algoritme i pomogli našem sistemu da shvati autoritet pojedinih stranica, imamo više od deset hiljada ocenjivača iz čitavog sveta koji procenjuju naš rad. Njihova povratna informacija ne menja rang listu posebnih rezultata koje ocenjuju. Umesto toga, njihove povratne informacije se koriste za evaluaciju i poboljšanje algoritma na način koji je primenljiv na sve rezultate – dodaje Gingras.
Gugl vesti su do sada su na sam vrh izbacivale sve one nedavne, od kojih korisnike većina nije ni zanimala.
– Davanjem boljeg pristupa originalnom novinarstvu za sve vrste priča – od filma, sporta, muzike i sveta poznatih, pa sve do ozbiljnog novinarstva iza pokreta #MeToo, krize sa opijatima i ‘Panamskih papira’ (Panama Papers), to će pomoći ljudima da budu bolje informisani o vestima koje im nešto znače – zaključio je Gingras.
Izvor: Informer.rs