Share
10 saveta za uspešan digitalni marketing

10 saveta za uspešan digitalni marketing

Upoznavanje i razumevanje ovih deset saveta za uspeh digitalnog marketinga drastično će povećati šanse za uspeh vašeg poslovanja na internetu. U IT Elite Academy razumemo koliko je važno da budete u toku sa najnovijim digitalnim marketinškim strategijama i tehnikama. Zato sve naše usluge digitalnog marketinga podržava naš tim visoko obučenih stručnjaka koji uvek žele da unaprede svoje veštine.

Neki jednostavni saveti za uspeh u digitalnom marketingu uključuju:

Ažurirajte sadržaj vašeg web sajta

Pisanje novog sadržaja web sajta za vaše poslovanje neće samo pomoći vašem poslovanju da ostane relevantan u njegovoj industriji, već će takođe pomoći da se poveća prepoznatljivost brenda i ukupna privlačnost vašeg poslovanja. Razmislite o kreiranju novih stranica koje prikazuju poslovne mogućnosti ili ažurirajte stare stranice sa novijim informacijama. Dosledno ažuriranje sadržaja na vašem web sajtu tako da je svež i relevantan je SEO najbolja praksa poznata kao „evergreening“. Uključivanjem evergreeninga u vašu strategiju sadržaja, opremićete svoj sadržaj za dugoročni uspeh na mreži.

Na primer, ako je vaš sajt objavio blog članak prošle godine o top 20 turističkih atrakcija, trebali biste da ažurirate i ponovo objavite ovaj članak za 2019. Ovo stvara bolje iskustvo za korisnike na Vašem web sajtu, dok dajete na znanje pretraživačima da znaju da ste stručnjak u vašoj industriji, budući da je vaš sajt stalno ažuriran sa svežim i relevantnim sadržajem.

Ako vaš web sajt još nema blog ili sekciju vesti, razmislite o njihovom uključivanju i redovnom ažuriranju sa novim člancima. Na taj način možete da povećate rangiranje kod internet pretraživača i omogućiti mu da se rangira za širi spektar web pretraživanja.

Obezbedite veliko iskustvo korisnika

Budući da je važno osigurati da se klijenti odnose na vaše poslovanje sa pozitivnim emocijama i iskustvima, pobrinite se da brzo odgovorite na upite klijenata uz iskrene i korisne informacije. Korišćenjem ovog jednostavnog koraka osiguraćete da su trenutni kupci zadovoljni, a istovremeno povećati njihovo poverenje u vaš brand.

Takođe je važno da obezbedite da vaš sajt bude brz i lak za navigaciju, jer će to izazvati bolji emocionalni odgovor od posetilaca. Web sajtovi sa većim brzinama učitavanja, intuitivnom navigacijom i jakom funkcionalnošću između različitih platformi često proizvode najbolja korisnička iskustva.

Pružanje odličnog korisničkog iskustva neće ostati nezapaženo od strane pretraživača. U stvari, dva od najvažnijih faktora rangiranja pretraživača u 2019. godini su brzina web sajta i odgovarajući dizajn (dizajn prilagođen mobilnim uređajima). Obezbeđujući da je vaš web sajt brz i brzog odziva je imperativ za online uspeh 2019. godine.

Iskoristite prednosti lokalnog SEO-a

Na današnjem tržištu, većina ljudi ima tendenciju da traži pružaoce usluga blizu kuće. Ciljanjem određenih oblasti pomoću ključnih reči specifičnih za određenu regiju i sadržaja web sajta, Vaš web sajt će početi da ima viši rang u rezultatima pretraživača za ta područja, što će omogućiti da vaše poslovanje raste u novim gradovima i zajednicama.

Da biste to postigli, osigurajte da koristite ključne reči specifične za region na svom sajtu i da je vaš poslovni NAP (ime, adresa, broj telefona) dosledan na celom web-u. Regionalne odredišne stranice, oznake šeme i lokalne strategije povezivanja su veoma važne za uspeh na lokalnim tržištima.

Kreirajte ’Google My Business’ profil

Ako ste lokalna kompanija sa fizičkom adresom, Google My Business unos je apsolutno presudan za lokalni uspeh na mreži.

Izgradnja Google My Business listinga može da vam pomogne da izgradite bolje prisustvo na mreži tako što ćete omogućiti korisnicima da lako nađu, pozovu i pregledaju vašu kompaniju. Svi Google My Business profili mogu da se podese da direktno vode na Vaš web sajt, što znači da će potencijalni kupci imati neposredan pristup svim važnim informacijama o kompaniji.

Google My Business listing će takođe dozvoliti vašem poslu da zauzme vrednije nekretnine na search engine stranicama i olakšavaju korisnicima da pronađu vaše preduzeće na Google mapama. Spisak preduzeća na Google-u će vam takođe omogućiti da dobijete komentare i ocene od kupaca, što postaje sve važnije za potrošače koji traže lokalne kompanije na mreži.

Kreirajte Online strategiju upravljanja reputacijom

Tražeći od korisnika da komentarišu vaše poslovanje na mreži nije dovoljno ovih dana. U 2019. godini je važno za sve poslovne subjekte, posebno lokalne, da imaju uspostavljenu strategiju upravljanja reputacijom na internetu. Vaši klijenti će vas verovatno već komentarisati na mreži. Ključno je da saznate gde vas komentarišu (Google, Yelp, Facebook, TripAdvisor itd.) i da imate strategiju za reagovanje na ove preglede.

U najmanju ruku, strategija upravljanja reputacijom na internetu treba da uključi skup smernica za komentare koji ocrtava ko će biti odgovoran za odgovaranje na kritike (dobre i loše) i vrstu jezika koji se koristi za odgovor.

Traženje od klijenata da napišu recenzije za vaše poslovanje na Google-u može da pomogne da se dođe do potencijalno novih klijenata. Dobri komentari prethodnih klijenata će povećati vaš ukupni imidž brenda i ubediti potencijalne klijente da isprobaju vaše proizvode ili usluge.

Ako klijent odluči da ostavi lošu ocenu, obavezno odgovorite na njihove žalbe što je pre moguće. Dosezajući do nezadovoljnih klijenata, brzo i pozitivno, pokazaće potencijalnim klijentima da vam je stalo do njihovih briga.

Iskoristite SEO i SEM zajedno

Koristeći i optimizaciju za pretraživače (SEO) i marketing pretraživača (SEM) zajedno je najbolji recept za uspeh pretraživača. To će pomoći u povećanju vašeg prisustva na mreži i može da znači razliku između klijenta koji odabere vas ili konkurenta. Pojavljivanje vašeg web sajta na plaćenim i organskim rezultatima pretraživanja omogućava vam da dominirate stranicama s rezultatima pretraživača tako što ćete zauzeti više nekretnina.

SEM taktike kao što su pay-per-click kampanje mogu da budu odličan način da se donesu brzi rezultati i da se privuče više pažnje ka vašoj kompaniji. Iako SEM ne nudi mnogo na putu povećanja organskog ranga pretraživanja, on je i dalje važan faktor u osiguravanju uspeha digitalnog marketinga u 2019. godini.

Dok SEO-u treba vremena da generiše nove potencijale, može da pomogne da se vaš posao rangira i nastavi da se rangira na prvoj stranici rezultata pretraživača. Zahvaljujući dobrom sadržaju i redovnom ažuriranju vašeg web sajta, SEO može da radi na stvaranju čvrstog rangiranja i organskog prometa pretraživanja.

Obezbedite snažan poziv na akciju

Pokušajte da privučete pažnju potencijalnih kupaca tako što ćete pružiti snažan poziv na akciju ili ponuditi besplatne citate, procene ili biltene. Dobar poziv na akciju može da pomogne u usmeravanju korisnika putem web sajta, generišući jače i bolje vodiče.

Pratite svoje performanse na mreži

Upotreba online analitike može vam pomoći da bolje fokusirate resurse digitalnog marketinga i budžet, omogućavajući vam da mudro investirate. Kroz korišćenje online analytics programa, moći ćete da steknete dragoceni uvid u izvore koji generišu saobraćaj na web sajtu, kao i demografske i regione ljudi koji posećuju sajt. Ovo će vam omogućiti da procenite koje stranice najbolje rade na web sajtu i koje stranice treba poboljšati.

Izgradite odredišne stranice specifične za publiku

Razmislite o izgradnji odredišnih stranica koje su dizajnirane da ciljaju određene industrije i publiku. Ove odredišne stranice trebale bi da se u velikoj meri oslanjaju na ključne reči i sadržaj koje će određena publika tražiti na mreži, a istovremeno pružiti informativne i korisne informacije. Pobrinite se da uključite snažan poziv na akciju, kao i link ka celom web sajtu u slučaju da potencijalni klijenti žele da saznaju više o tome ko ste i šta možete da učinite za njih.

Kreirajte jaku prisutnost u društvenim medijima

Kao jedan od najjeftinijih i najefikasnijih načina za izgradnju lojalnosti brenda i informisanje korisnika, marketing društvenih medija koristeći različite platforme, kao što su Instagram, Facebook i YouTube može da bude efikasan način za jačanje brenda i kulture kompanije.

Kada koristite marketing društvenih medija, pobrinite se da koristite par platformi efikasno, umesto da se raširite na više različitih platformi. Pobrinite se da delite novinske članke, kao i slike i video zapise, koji će pomoći da se izgradi svest o brendu i da se poveže sa sledbenicima na smisleni način.

Prema našem iskustvu, najveći ključ za uspešnu strategiju društvenih medija je implementacija mešavine plaćenih i organskih sadržaja na društvenim medijima. Obezbedite da vaš sajt ima instaliran Facebook Pixel tako da možete da ponovo ciljate posetioce i da primenite prilagođene publike za oglašavanje na Facebook-u i Instagram-u.

Pravilno uključivanje ovih deset saveta za uspeh digitalnog marketinga u 2019. godini u vašu celokupnu marketinšku strategiju može da pomogne u povećanju svesti o brendu i povećanju prometa na vašem web sajtu. Ako želite da saznate više o digitalnom marketingu u 2019. godinu, započnite razgovor sa nama danas ili se prijavite na aktuelni kurs Digitalnog marketinga.

 

Izvor: Itea.rs