Share
Dopremljen prvi deo zaštitne opreme koju je za zdravstveni sistem i građane obezbedio UNICEF

Dopremljen prvi deo zaštitne opreme koju je za zdravstveni sistem i građane obezbedio UNICEF

Danas je u Srbiju stigao prvi deo zaštitne opreme koju je UNICEF, uz podršku partnera iz privatnog sektora i pojedinaca, obezbedio kako bi podržao zdravstveni sistem u borbi protiv korona virusa.

Oprema obuhvata: 1.549 skafandera, 9.000 maski N95, 99.950 hirurških maski, 25.116 zaštitnih ogrtača, 5.200 zaštitnih kecelja, 71.900 hirurških rukavica i 5.376 vizira. Kompanije čije donacije su omogućile nabavku opreme koja je danas stigla u Srbiju su: Eurobanka, Telenor fondacija, Steel Impex, Nova Communications, Vega IT Sourcing doo, Sberbanka, Tajfun Hil.

„UNICEF daje svoju punu podršku nacionalnim naporima da se zaštiti stanovništvo kroz nabavku kritično potrebne opreme za zdravstveni sistem, ali i obezbeđivanjem higijenskih sredstava za najugroženije porodice i decu.

Veoma cenimo doprinos privatnog sektora našem radu – i za redovne programe za decu i u vanrednim situacijama poput ove sa kojom se sada svi suočavamo. Poslovna zajednica pokazala je istinsku solidarnost, i u uslovima ekonomske neizvesnosti deo svojih prihoda opredelila za pomoć društvu.

Zahvaljujem svim kompanijama koje su donirale UNICEF-u kako bismo se zajedničkim snagama izborili sa korona virusom i sačuvali živote u Srbiji“, rekla je Ređina De Dominićis, direktorka UNICEF-a u Srbiji.

I mnoge druge kompanije i pojedinci su se odazvali pozivu UNICEF-a da doniraju kako bi se nabavila neophodna medicinska i zaštitna oprema: Nordeus, Raiffeisen banka, I&F McCann Grupa, Vojvođanske banka, Phi
Academy, Petite Geneve Petrović Srbija, Mol Srbija, Continental automotive Srbija, Udruženja reciklera Srbije, EXLRT, Execom, Kalemegdan Development, Prozone, Eko Helenik, Telegroup, Orion Telekom, kao i UNICEF-ova nacionalna ambasadorka Ana Ivanović. Broj kompanija koje su se odazvale našem pozivu, govori da u poslovnoj zajednici postoji izražena svest da je zajedništvo ta snaga koja nam može pomoći.

Kao organizacija koja pomaže u saniranju više od 300 kriznih situacija u svetu godišnje, UNICEF sarađuje sa više od 1.000 dobavljača i lidera širom sveta, kako bismo pronašli rešenje za trenutna ograničenja na tržištu.

Solidarnost u teškim vremenima je ključna kako bismo se zajedno izborili sa izazovima sa kojima se suočavamo.

Čovečanstvo se suočava sa globalnom krizom koja ne prepoznaje granice i samo od našeg humanog i udruženog odgovora zavisi brzina kojom ćemo krizu prebroditi.

 

Autor fotografija: UNICEF Srbija/Shubuckl

Autor: Portal Media Press Srbija