Share
Đorđević: U KC Niš sinoć smešten 151 korisnik i 5 zaposlenih iz Gerontološkog centra

Đorđević: U KC Niš sinoć smešten 151 korisnik i 5 zaposlenih iz Gerontološkog centra

Od 256 korisnika i 98 zaposlenih u Gerontološkom centru (GC) Niš, sinoć do ponoći je u Klinički centar u Nišu smešten 151 korisnik doma i pet radnika tog centra.

Klinički centar Niš; foto: Portal Media Press Srbija

Svi su korisnici i zaposleni su pregledani i osećaju se dobro, kaže ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Zoran Ðorđević koji napominje da je država šest nedelja uspevala da zadrži koronu izvan kapija ovog centra u Nišu i da je zbog samo jedne greške direktora te ustanove naneta neizmerna šteta celom sistemu.

“Šest nedelja smo se držali i onda jedna greška jednog čoveka upropasti sve”, kaže Ðorđević.

Direktor GC u Nišu, kaže ministar, dozvolio je sebi da učini nešto što je potpuno u suprotnosti sa svime što je država preduzela u borbi protiv korona virusa i time naneo neizmernu štetu, rekao je Ðorđević odgovarajući na pitanje ko je kriv za to što je došlo do ulaska virusa u tri državna i tri privatna doma za stara lica.

“Niko nema pravo da bilo šta radi protiv onoga što vlada donese i mera koje se donose. Svakako neće biti onih koji će biti abolirani od toga da odgovaraju. Pokazali smo da smo i u ovakvim trenucima odlučni u tome da kaznimo sve one koji sebi daju za pravo da donose ovakve odluke, da kriju određene informacije koje mogu ljudima život da ugroze”, rekao je Ðorđević.

Kaže da je kao ministar pod čijim resorom se nalaze ovi domovi, i lično kao čovek, izuzetno potrešen time što se desilo u Nišu.

“Ovde se radi o najstarijoj populaciji o kojoj brinemo ne svakoga dana, nego svakoga minuta. Kao ministar, neko ko je član vlade, i u čijem resoru se nalazi ova nadležnost sam izuzetno potrešen sa tim što se desilo tamo. Ja sam lično, onoga trenutka kada sam primetio da nešto nije u redu, otišao dole (u Niš) i tako smo došli do spoznaje da postoji kršenje svim mera koje je vlada donela”, objašnjava Ðorđević.

Odmah su preduzete sve mere kako bi se predupredila šteta koja eventualno može da nastane.

“Ljudski mi je vrlo teško za svaku informaciju koju dobijemo o bilo kome, da li je u pitanju korisnik ili zaposleni, kada mi se javi da je pozitivan. To lično i emotivno doživljavam, iako se u ovakvim slučajevima radi o grešci pojedinca, koja možda može da bude nenadoknadiva”, rekao je Ðorđević.

 

Izvor: Happytv.rs