Share
Put do vitke linije: Namirnice koje najbolje sagorevaju masti

Put do vitke linije: Namirnice koje najbolje sagorevaju masti

Put do vitke linije ne mora da podrazumeva izgladnjivanje i restriktivne dijete. Tajna je u hrani koju jedete. Pravilnim izborom namirnica možete pokrenuti proces mršavljenja, a mi vam predstavljamo one koje najbolje tope masne naslage. Osobe koje nisu držale dijetu su uz jelovnik baziran na ovim namirnicama oslabile od 8 do 15 kg

1. Kupus za vitak stas

Kupus dijeta je nadaleko poznata. Gotovo da nema gojazne osobe koja nije probala da se oslobodi viška kilograma uz čuvenu čorbu od kupusa. Istina je da je ovo povrće odlična namirnica ukoliko želite da doterate liniju.

Kupus ima veoma malo kalorija (100 g sadrži svega 24 kcal), a bogat je vitaminom C koji igra značajanu ulogu u sagorevanju masti u organizmu. Osim toga, kupus sadrži i kiseline koje usporavaju pretvaranje ugljenih hidrata u masti i vlakna koja drže sitost. Plus crveni kupus je odličan za srce.

2. Riba za 25 % efikasniju dijetu

Mnoga istraživanja su dokazala da riba i morski plodovi, u odnosu na druge namirnice bogate proteinima, za 25 % više pospešuju gubitak kilograma kod osoba koje su na dijetalnim režimima ishrane. A sve to zahvaljujući omega 3 masnim kiselinama! Ovaj nutrijent se pokazao kao značajan saveznik u borbi sa viškom kilograma. On podstiče rad hormona koji regulišu osećaj gladi, a i smanjuje lučenje onih koji utiču na stvaranje masnih naslaga.

3. Mlečni proizvodi daju duplo bolje rezultate

Da ne bude zabune, ovo se odnosi isključivo na namirnice sa smanjenim procentom masti. Mnoge studije su potvrdile da ukoliko tri puta dnevno unosite malomasne mlečne proizvode, oslabićete duplo više nego da ove namirnice izostavite iz jelovnika.

Kombinacija kalcijuma, vitamina D i proteina koje sadrže mleko, jogurt i sirevi s malom količinom masti pospešuju rad metabolizma i razlaganje masnih naslaga.

4. Grejpfrut za 5 puta brže mršavljenje

Osim što je “krcata” vitaminom C, ova voćka je dobar izvor biljnih vlakana i vitamina A. Bilo da volite njegov gorak ukus ili ne, morate da znate da je grejpfrut savršena namirnica ukoliko želite da se oslobodite viška kilograma. Ima veoma malo kalorija, a stvara osećaj sitosti.

Studija je pokazala da su osobe koje su uzimale grejpfruta pre svakog obroka mršavile i do pet puta više od onih koje ga nisu jele. Kiseline i nutrijenti kojima grejpfrut obiluje smanjuju lučenje hormona koji utiče na stvaranje sala.

5. Kivi topi salo

Poznato je da vitamin C igra značajnu ulogu u procesu topljenja masnih naslaga. Kad smo već kod tog moćnog nutrijenta, onda ne možemo a da ne spomenemo njegovog najboljeg predstavnika – kivi. Zahvaljujući tome što sadrži vitamina C više od bilo koje druge namirnice, ovo voće je idealno za sve one koje priželjkuju ravan stomak, bez naslaga sala! Računica je sasvim jednostavna. Ukoliko ne unosimo dovoljno vitamina C u organizam, za 11 % ćemo sagoreti manje masti; a ako ga unosimo u optimalnoj količini, procenat topljenja sala se povećava za čitavih 30 %.

 

Izvor: Dnevno.rs