-
Huawei predstavio nove sisteme za prikupljanje i korišćenje obnovljive energije - 5 sata pre
-
Niški maturanti uz ples proslavili kraj srednje škole (VIDEO) - 7 sata pre
-
Klub Zdravlja Niš predstojećeg vikenda organizuje seriju predavanja mr Tome Naskova - 1 dan pre
-
Aleksinačko pozorište ‘Duka Jovanović’ organizuje humanitarnu predstavu za pomoć porodicama poginulih rudara - 1 dan pre
-
Jubilarni deseti SoMo Borac ove godine prvi put u Zagrebu - 1 dan pre
-
Da li ste znali da zagađenje vazduha u kući može biti i pet puta veće nego napolju? - 1 dan pre
-
Specijalano Top Gun veče u Cineplexx Niš bioskopu 25. maja od 20 časova - 2 dana pre
-
Treći humanitarni teniski turnir ‘Naissus open’ u Nišu - 18/05/2022
-
Održan četvrti Hack#teen povodom međunarodnog Dana devojaka u IKT-u - 18/05/2022
-
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 19. do 25. maja - 18/05/2022
Nova pravila za registraciju vozila u Srbiji
Vozače u Srbiji od 5. jula očekuju nova pravila za registraciju vozila, jer počinje puna primena pravilnika iz 2018. o priključnim motornim vozilima i tehničkim uslovima za motorna vozila u saobraćaju, po kojem automobili na tehničkom pregledu moraju da ispune određene kriterijume za emisiju štetnih gasova.
U Sbiji se registruje oko 2.300.000 vozila godišnje
Ukoliko automobili zbog prepravki dodatno zagađuju vazduh, neće proći tehnički pregled, i moraće da poseduju katalizatore i DPF filtere.
Prilikom tehničkog pregleda kod vozila sa dizel motorom biće proveravan sadržaj čađi u izduvnim gasovima, dok kod benzinskih motora pažnja će se posvetiti sadržaju ugljen-monoksida. Ukoliko vozilo ima neispravne katalizatore i DPF filtere, neće moći da bude registrovano.
Prema Pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkoj ispravnosti, stroži standardi važiće za sva vozila koja su u Srbiji prvi put registrovana posle 1. marta 2014. u odnosu na ona registrovana pre ovog datuma.
Tako benzinski motori, prvi put registrovani do ovog datuma, moraju imati manje od 4,5 odsto ugljen-monoksida, pri broju obrtaja na praznom hodu motora. Vozila koja su prvi put registrovana posle 1. marta 2014. godine moraju imati manje od 3,5 odsto ugljen-monoksida.
U Srbiju se godišnje uveze i do 150.000 polovnih automobila. Ne postoje precizni podaci, ali se otprilike oko 2.300.000 vozila godišnje registruje, a njihova prosečna starost je oko 15–16 godina.
Izvor: Dnevno.rs