-
Globalna kompanija za digitalne inovacije iz Srbije, Devtech, obezbedila 12,25 miliona evra za dalje širenje poslovanja - 9 sata pre
-
Porodični vikend 2. i 3. jula uz ‘Malce’ u bioskopima Cine Grand – Delta Planet Niš i Vilin Grad - 1 dan pre
-
Pogledajte pet najupečatljivijih momenata u istoriji svetskih prvenstava u fudbalu - 1 dan pre
-
Predstavljanje antologije aforizama ‘Godine zapleta’ Dragana Ognjanovića u Narodnoj biblioteci ‘Stevan Sremac’ - 29/06/2022
-
Gostovanja mjuzikla Neki to vole vruće u Bugarskoj i Crnoj gori - 29/06/2022
-
Darko Rundek i Ekipa nastupaju u nedelju, 3. jula u Nišu - 29/06/2022
-
Nedelja tropskih temperatura: Dr Osipov upozorava da je zaštita potrebna i svetlijoj i tamnijoj koži - 29/06/2022
-
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 30. juna do 6. jula - 29/06/2022
-
Šekler upozorava: Pojavio se novi soj omikrona, još 4 nam dolaze iz Afrike - 28/06/2022
-
Repertoar bioskopa Vilin Grad Niš od 30. juna do 6. jula - 28/06/2022
Vidljivost zavisi od vremena objave: Kako postići dobre rezultate na društvenim mrežama?
Sve više naših interakcija sa drugim ljudima dešava se virtuelno, a posebno preko društvenih mreža. Kompanije i samostalni preduzetnici to i te kako dobro znaju, zbog čega svake godine povećavaju svoj budžet za promociju na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru i drugim popularnim platformama.
Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.
Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.
Na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj se najviše reklamiraju dizajneri, umetnici i ugostitelji, promotivni sadržaj je najbolje kačiti utorkom od 11 do 14 časova, i svakim drugim radnim danom oko 11 časova. Nedelja je najgori dan za promociju na ovoj društvenoj mreži.
Idealni period za objavljivanje na Tviteru u promotivne svrhe je od 9 do 15 časova sredom. Dobri rezultati se ostvaruju i tvitovanjem utorkom i četvrtkom od 9 do 11 časova. Tvitovanje subotom se ne preporučuje, jer tada ljudi najmanje reaguju na objave.
Izvor: Dnevno.rs