-
Repertoar bioskopa Cine Grand – Delta Planet Niš od 7. do 13. jula - 3 sata pre
-
Defanzivac iz Gruzije novo pojačanje niškog Radničkog - 1 dan pre
-
Svečano otvorena izložba radova studenata Fakulteta primenjenih umetnosti u Beogradu - 1 dan pre
-
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa od 7. do 13. jula - 1 dan pre
-
Uskoro u prodaji i VIP ulaznice za Nišville 2022 - 05/07/2022
-
Otkrivamo vam kako izgleda baštenski sto napravljen od stare malezijske kuće - 05/07/2022
-
Koprodukcija njujorške trupe ‘La Mama’ u okviru pozorišnog programa ‘Nišville jazz teatra 2022’ - 02/07/2022
-
Globalna kompanija za digitalne inovacije iz Srbije, Devtech, obezbedila 12,25 miliona evra za dalje širenje poslovanja - 01/07/2022
-
Porodični vikend 2. i 3. jula uz ‘Malce’ u bioskopima Cine Grand – Delta Planet Niš i Vilin Grad - 30/06/2022
-
Pogledajte pet najupečatljivijih momenata u istoriji svetskih prvenstava u fudbalu - 30/06/2022
Jubilarni deseti SoMo Borac ove godine prvi put u Zagrebu
SoMo Borac postaje centralna platforma za digitalni marketing u regionu; 404 i Pristop zajedničkim snagama žele da podrže dalji razvoj digitalnog marketinga u regionu
Jubilarna deseta dodela najvažnije digitalne nagrade u regionu održaće se po prvi put u Zagrebu 11. novembra. SoMo Borac okuplja najveće regionalne stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga stvarajući zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu. Najbolji stručnjaci iz regiona biraju i nagrađuju digitalne projekte koji su obeležili godinu. U proteklih devet godina proglašeno je 99 pobednika, a najbolje je ocenjivalo gotovo 200 članova žirija, lidera digitalnog marketinga iz celog regiona.
“Sav marketing danas je digitalni marketing. Iako zbog specifičnosti tržišta naš region kaska, jasno je da je celokupan marketing digitalizovan. Ključno za naš dalji razvoj je da pratimo trendove i znanja koja se razvijaju u ovoj oblasti. U regionu postoje veća znanja digitalnog marketinga nego što se na prvi pogled čini. Postoji niz kompanija i agencija koje rade globalne kampanje i imaju vredna iskustva. U novembru na jubilarnoj dodeli SoMo Borca u Zagrebu želimo da okupimo digitalnu zajednicu na jednom mestu i pokažemo šta se sve radi u ovom regionu”, istakla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac.
Ove godine uz 404 agenciju koja je suosnivač SoMo Borac nagrade, kao partner u projekat ulazi i slovenačka agencija za komunikacijski menadžment Pristop.
“Izuzetno sam srećan što Pristop ulazi kao partner u SoMo Borac nagradu. Tržište digitalnog marketinga prilično je zanemareno u celom regionu i zato smo bez razmišljanja odlučili da sklopimo partnerstvo sa agencijom 404. I ovo nije priča Pristopa i 404, već je nama svima kao stručnjacima koji se bave digitalnim marketingom jako bitno da se sektor razvija u dobrom smeru, a SoMo borac je projekat koji svakako postiže željene rezultate”, dodao je Sašo Dimitrievski, član uprave agencije Pristop.
Nagrada SoMo Borac bira najbolje radove u devet kategorija, koje svake godine bira žiri sastavljen od 20 stručnjaka iz celog regiona. U prvih devet godina, za nagradu je prijavljeno skoro hiljadu projekata, a samo u poslednje tri godine, više od 100 agencija je prijavilo svoje radove za preko 200 različitih brendova, odnosno klijenata.
Novosti SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter.
Izvor fotografija i promo baner: SoMo Borac
Autor: Portal Media Press Srbija