Share
Otvorene prijave i predstavljen žiri za SoMo Borac 2022

Otvorene prijave i predstavljen žiri za SoMo Borac 2022

Jubilarni deseti SoMo Borac ove godine dobija tri nove kategorije

Sašo Dimitrievski i Ružica Vrdoljak Ličina, organizatori nagrade SoMo Borac 2022

Otvorene su prijave za jubilarno deseto izdanje regionalne nagrade za digitalne radove SoMo Borac, a kandidati će svoje radove ove godine moći da prijave u tri nove kategorije – SoMo Growth, Somo Global i DA – Digitalna Aktivacija. Dodela nagrada će po prvi put biti održana u Zagrebu, gde će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga.

“Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake godine se prilagođavamo i donosimo novitete. Srećna sam što ćemo sa tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka. Ovim putem pozivam sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se stručnjacima i pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor”, istakla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac.

Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova pa će 70 odsto ocene nositi rezultati, dok će se sa po 15 odsto ocenjivati originalnost, kreativnost i kvalitet izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija celog regiona, a ove godine im se pridružuju i predstavnici startupa i scaleupa.

Cilj ovogodišnjeg SoMo Borca je da stvori zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i da povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu.

Ivan Kovačević, predsednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScorea

“Tokom deset godina SoMo Borca učestvovao sam u takmičenju na strani klijenta, kao deo agencije i kao član žirija. SoMo Borac je za mene bio i ostao najrelevantnija digitalna nagrada u regionu i zato mi je zaista velika čast što ću ove godine biti prvi među jednakim članovima žirija. Iz pozicije CMO-a SofaScorea posebno se radujem što od ove godine imamo i nove kategorije koje podstiču efikasnost, a uz domaće „usual suspectse“ radujem se i pozivam na učestvovanje IT/Startup marketing zajednicu koja prodaje domaću marketinšku pamet na globalnom tržištu”, dodao je Ivan Kovačević, predsednik žirija SoMo Borca i direktor marketinga SofaScorea.

Ovogodišnji žiri iz Srbije čine: Aleksandar Olić, Coing; Lana Čubrić, Two Desperados; Zdravko Kevrešan, McCann Beograd /Drive; Lea Stanković, Communis DDB; Iva Mitrović, FullHouse Ogilvy; Milena Maksić, Ovation BBDO; Voljena Daničić, Direct Media United Solutions; Ivan Živković, Pioniri; Aleksandar Radukin, Homepage; Marko Radosavljević, Executive group; Srđan Stojaković, New Media Team; Goran Jankuloski, Žiška. Ostale članove žirija možete pogledati na linku.

Novosti SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter. Više detalja o svih deset kategorija (SoMo Social, SoMo Content, DA – Digitalna Aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Tech, SoMo Web, CM Godine, SoMoRitanac, SoMo Growth i Somo Global) nalaze se na linku.

 

Foto: 404 agency

Autor: Portal Media Press Srbija