-
Žiri Nišville Movie Summit-a 2022 proglasio najbolje filmove - 3 sata pre
-
Saša Mrkić novi šef stručnog štaba FK Radnički Niš - 5 sata pre
-
Niš: Jedna osoba ubijena, druga ranjena ispred noćnog kluba - 7 sata pre
-
WWF na Međunarodni dan mladih predstavio umetničku instalaciju ‘Budućnost kakvu želimo!’ - 23 sata pre
-
Otvoren Internacionalni Nišville jazz festival - 1 dan pre
-
Sivić: Poštovanje Novom Pazaru, ali nas zanima samo pobeda - 1 dan pre
-
Program 57. Festivala glumačkih ostvarenja igranog filma u Nišu - 11/08/2022
-
Dodeljene nagrade Internacionalnog teatarskog Nišvil džez festivala - 11/08/2022
-
Repertoar Cineplexx Niš bioskopa za period od 11. do 17. avgusta - 11/08/2022
-
Promocije i tribine u sklopu Nišvila: Mingusova autobiografija, rock biseri, knjige za bubnjare, WMAS i Striporama - 11/08/2022
SoMo Borac ove godine nagrađuje i najbolje projekte digitalnih medija
SoMo Borac, platforma koja ove godine obeležava svoje deseto izdanje nagrađivanja najboljih digitalnih radova u regionu, pokreće novu nagradu – SoMo Media. Digitalni izdavači svoje radove mogu prijaviti u ukupno četiri kategorije, a ocenjivaće ih 16 članova žirija sa bogatim iskustvom iz celog regiona.
Jernej Smisl, VIDAA, predsednik žirija SoMo Media i Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac
SoMo Media će nagraditi originalne i kreativne digitalne medijske projekte sa izuzetnim rezultatima u kategorijama: Digital Product of the Year, Best Storytelling, Digital Design of the Year i SoMo NATIVE.
“Tokom deset godina, SoMo Borac je postao najvažnija digitalna nagrada u regionu, zbog čega mi je izuzetno drago što od ove godine i digitalni izdavači imaju priliku za prijavu svojih projekata. Okupljanje cele digitalne zajednice u regionu je od velikog značaja za napredak sektora, jer nam omogućava da učimo jedni od drugih i delimo iskustva”, istakao je Jernej Smisl, predsednik žirija SoMo Media i direktor marketinga VIDAA-e.
SoMo Borac postaje platforma koja obuhvata ceo opseg digitalne industrije u regionu, uz povezivanje stručnjaka iz sektora i prikaz najboljih primera iz prakse na jednom mestu. Glavni cilj platforme je deljenje znanja i stvaranje zajednice koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i povezivanje svih koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu.
Članovi žirija nagrade SoMo Media su: Jernej Smisl, VIDAA (predsednik žirija); Miran Pavić, Telegram; Maja Blumenšajn, Nova TV; Stipe Grubišić, Hanza Media; Domagoj Vidović, RTL Hrvatska; Ivan Pleše, Index; Ante Franatović, 24 sata; Ivan Krstić, United Media; Daniel Fazlić, Bloomberg Adria; Anže Ančimer, RTV Slovenia; Pavle Savović, Telegraf; Petar Jevremović, Wireless media; Nađa Jokanović, WANNABE MAGAZINE; Igor Popovski, CRNOBELO.com; Mario Šimić, klix.ba i Suada Peštek, Radio Sarajevo.
Novosti SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter. Više detalja o svih deset kategorija (SoMo Social, SoMo Content, DA – Digitalna Aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Tech, SoMo Web, CM Godine, SoMoRitanac, SoMo Growth i Somo Global) nalaze se na linku.
Autor fotografija: 404 agency
Autor: Portal Media Press Srbija