Nezaboravno iskustvo izlaska sunca uz muziku i pivo u Novom Sadu, simbol su jednog od najpopularnijih festivala u Evropi koji ove godine broji 22. izdanje. Od 6. jula EXIT i Heineken® ponovo su Petrovaradinsku tvrđavu oplemenili muzičkim bojama, okupivši neke od najvećih svetskih zvezda čiji hitovi najbolje zvuče uz osvežavajući Heineken® Silver. Tokom četiri dana festivala, među mnogobrojnim binama i zonama raspoređenim širom tvrđave, i ove godine može se naći muzika za svačiji ukus.
Čuveni pivski brend deo je brojnih festivala širom sveta, a od 2016. godine partner je i najvećeg srpskog festivala. Saradnja sa Exitom deo je uzbudljive kampanje Heineken® Silver OSVEŽAVA MUZIKU, te je već prve večeri NSNS refreshed by Heineken® Silver bina ugostila uzbudljiva imena kao što su Ben UFO, Avalon Emerson, Krystal Klear, kao i domaćini DJ Brka & Runy i Rade Badjin.
Na ovu binu, raskrsnicu underground žanrova globalne elektronske scene stižu i Anetha, Patrick Mason, Partiboi69, Shimza, Carlita, Desiree, X-Coast, Koboyo b2b Raven, Cici, Luton b2b Šćepine Vragolije, Vahicabi, Asarri, Jovana Takač, Katalina b2b Muhi, Danilo Kas b2b Sergej Krstić. Nastupi su se ređali jedan za drugim, a osvežena muzička scena i super-osvežavajući lagani Silver, stvoren jedinstvenim procesom odležavanja na -1° C, stvorili su dobru energiju i spojili raznoliku publiku koja je na stejdžu dočekala rane jutarnje časove.
Naizgled nespojive ljubitelje različitih muzičkih žanrova okuplja jedno mesto – popularna Heineken® zona. Uz futurističku srebrno-plavu scenografiju koja je postala prepoznatljivo obeležje Silver piva, posetioci mogu da uživaju u brojnim zabavnim aktivnostima. Spremne su razne inovacije, kao što je Heineken® Silver Mash Music Box, prostor koji pruža jedinstveni doživljaj! Posetioci će imati priliku da se na trenutak osete kao pravi Dj-evi i zabave sa svojim prijateljima u dinamičnoj interakciji stvaranja muzike. Nezaboravno iskustvo biće ulazak u VR zonu, a inspiracija, spretnost i brzina izdvojiće one najbolje.
HEINEKEN, osim po podršci lokalnoj festivalskoj industriji i kulturnoj sceni, postao je prepoznatljiv i po uticaju koju godinama ima na temu odgovornosti i održivosti. Kao i prethodnih godina, i ove, EXIT i HEINEKEN potrudili su se da publici i potrošačima ukažu na važnost recikliranja i očuvanja životne sredine. Posetioci festivala imaju priliku da, na posebno obeleženim BE THE RECYCLING SUPERSTAR mestima i promotivnu postavku radi očuvanja planete, odlažu ambalažni otpad i tako doprinose zaštiti životne sredine. Za svakih sedam praznih plastičnih časa, limenki ili pet boca, imaće priliku da dobiju Heineken®Silver pivo.
Odgovorna konzumacija osnov je poslovanja ove kompanije, pa tako ove godine HEINEKEN i “Srbija Voz” svakome ko ima povratnu voznu kartu Beograd – Novi Sad obezbeđuju dve Silver limenke u Heineken Silver zoni!
Pozivamo vas da zajedno uz dobru muziku, pivo, prijatelje stvorite uspomene za ceo život. Festival traje do 9. jula, pa dođete na Petrovaradin i osetite sjajnu energiju i srebrni buzz Silver piva u Heineken® zoni!
Foto: Heineken®
Autor: Portal Media Press Srbija