Wolt Market, online prodavnica vodeće platforme za dostavu u Srbiji, organizovala je prvo okupljanje poslovnih partnera kako bi proslavio zajedničke uspehe i predstavio planove za budućnost. Na događaju su se okupili istaknuti domaći i svetski brendovi, mali i srednji preduzetnici i proizvođači, kao i partneri sa kojima je Wolt Market uspostavio čvrstu saradnju, a čiji se proizvodi nude putem Wolt platforme.
Kristijan Popović, generalni direktor Wolt Marketa za Srbiju, Češku i Slovačku govorio je o značaju zajedničkog rasta.
„Wolt Market svakodnevno raste zahvaljujući bliskoj saradnji sa dobavljačima, distributerima i trgovcima, čija posvećenost i brzina prilagođavanja tržištu omogućavaju da kupcima ponudimo kvalitetan i raznovrstan asortiman. Dosadašnji uspesi tek su početak – zajedno gradimo modernu maloprodaju za savremenog potrošača, a posebnu zahvalnost dugujemo našem timu saradnika i partnera, bez kojih ovi rezultati ne bi bili mogući,” izjavio je Popović.
Prosečan stanovnik Srbije godišnje odlazi u prodavnicu 298 puta, što značajno oduzima dragoceno vreme koje bi mogao da provede sa porodicom ili se posveti hobijima i interesovanjima. Ovi česti odlasci u prodavnice često se svode na čekanje u redovima, pretraživanje polica i prevoz kupljenih namirnica, što može biti iscrpljujuće i vremenski zahtevno. Uz Wolt i Wolt Market, korisnici mogu znatno smanjiti broj odlazaka u prodavnicu.
„Wolt Market olakšava svakodnevicu kupcima omogućavajući im da obave kupovinu za manje od pet minuta iz udobnosti svog doma i da im porudžbina stigne na kućnu adresu u roku od pola sata, onda kada to najviše odgovara. Na taj način pružamo im više vremena za porodicu i aktivnosti koje su im važne. Našim partnerima otvaramo novi prodajni kanal sa brzim isporukama i brojnim mogućnostima za vidljivost kod kupaca. Cilj nam je da kupci imaju virtuelni tržni centar na dohvat ruke. Srbija je već blizu tog cilja zahvaljujući brojnim partnerima u prehrambenom, farmaceutskom i beauty sektoru, a širenje i inovacije nastavićemo i u 2025. godini,” istakao je Athanasios Bilalis, Global Head of Wolt Marketa.
Wolt je takođe uveo inovacije poput Wolt Ads platforme, koja predstavlja spajanje aplikacije sa proizvodima i korisnicima, komunicirajući artikle kroz različite alate koji su na raspolaganju.
,,Wolt Ads pruža našim partnerima jedinstvenu priliku da dosegnu ciljnu publiku u pravom trenutku. Ovo nije samo dodatni kanal za oglašavanje, već alat koji našim partnerima omogućava maksimalni domet u komunikaciji, kao i da pošalje ključne poruke koje stižu do korisnika u pravo vreme i na pravi način’’, naveo je Stjepan Mađarčević, regionalni menadžer za partnerstva sa brendovima široke potrošnje.
Prvi put puta je održan i Vendor awards – svečana dodela priznanja u sklopu čega su prepoznati partneri koji su se posebno istakli tokom godine. Coca-Cola HBC dobila je priznanje za najinovativnijeg partnera u korišćenju marketinških alata Wolt platforme, a u kategoriji najvećeg unapređenja procesa isporuke i održavanja zaliha pripala je kompaniji Knjaz Miloš. Nagrada ’’Service brilliance’’ dodeljena je kompaniji AWT International kao dobavljaču za najbolji nivo usluge u 2024. godini. Nelt je nagrađen za najdoslednijeg partnera u marketinškim kampanjama, dok je kompanija Frikom prepoznata kao šampion u promocijama proizvoda. USAID/ACDI VOCA je prepoznat kao partner koji je dao doprinos kroz projekat “velikiMali” kojim su preko 100 artikala malih proizvođača našli put do svojih potrošača putem Wolt Marketa.
Wolt Market nastavlja da inovira, raste i ulaže u svoje partnere, sve u cilju pružanja vrhunskog iskustva svojim korisnicima.
Za više informacija posetite Wolt Market | Isporuka namirnica u istom satu – Wolt (Srbija).
Foto: Wolt (ustupljene fotografije redakciji portala Media Press Srbija)
Autor: Portal Media Press Srbija