Početna » Fudbaleri Luka Modrić i Bukayo Saka sklopili partnerstvo sa brendom Snickers u najnovijoj kampanji

Fudbaleri Luka Modrić i Bukayo Saka sklopili partnerstvo sa brendom Snickers u najnovijoj kampanji

od strane bukovac

Zajedno sa fudbalskim zvezdama, Snickers oživljava najveće „autogolove“ nacije

Snickers je pokrenuo najnoviju kampanju, udružujući se sa fudbalskim superzvezdama Lukom Modrićem i Bukayom Saka. Pomažući ljubiteljima fudbala da izbegnu neugodne „autogolove“, brend čokolade, koji je deo kompanije Mars, nudi naciji Snickersom vođenu strategiju za pobedu kako bi prevazišli trenutke kad nisu svoji.

Kao što vidimo i u reklami, momenti kada nismo sasvim svoji se dešavaju svima – bilo da smo profesionalni fudbaleri ili ne, a ‚‚autogolovi’’ su nešto s čime se svi možemo poistovetiti.

Pored toga što su televizijske zvezde od danas, Modrić i Saka takođe dele svoje mišljenje o nekim od najvećih grešaka ljubitelja fudbala kroz kratki video sadržaj, dok ocenjuju najveće „autogolove“ fudbalskih fanova.

banner

Od propuštanja gola zato što ste kupili hot dog pre poluvremena, do dolaska na stadion sa kartom na telefonu kada vam je baterija pri kraju – oba igrača ocenjuju greške od jedan do deset i čak otkrivaju neke svoje autogolove. Luka Modrić je prokomentarisao: „Stvarno mi je bilo zabavno raditi sa Snickersom. Bilo je zabavno ocenjivati neke od najsmešnijih fudbalskih grešaka – greške se dešavaju i svako može da postigne autogol, ponekad vam je samo potrebna pomoć da se vratite u igru.“

„Svi smo imali neugodne ‘autogolove’ van terena, a fudbal nije ništa bez naših navijača, ali šišanje tokom utakmice vašeg tima je čista desetka. Bilo mi je zabavno glumiti sa Lukom, hvala timu Snickers što je to omogućio!“ dodao je Bukayo Saka.

„Znamo da nije lako biti besprekoran i svi pravimo greške, stoga smo želeli da razmenimo ‘autogolove’ nacije, a ko bi bolje to procenio nego dva najveća imena u fudbalu. Kampanja u kojoj učestvuju  Modrić i Saka na duhovit način ohrabruje ljubitelje fudbala da se nasmeju svojim propustima, dok Snickers pruža  utehu i ohrabrenje, i pomaže vam u trenucima kada želite da ”propadnete u zemlju”, rekla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

Za više informacija i gledanje najnovije Snickers reklame, posetite ovaj link.

U sklopu ove kampanje organizuje se i nagradna igra, a prijave su otvorene od 1. juna do 31. jula 2024. godine. Učesnici imaju šansu da osvoje jednu od osam nagrada, koje uključuju upoznavanje i privatnu gejming sesiju sa Bukayom Saka ili Lukom Modrićem. Dobitnici će biti izabrani između svih prijavljenih. Možete se prijaviti jednom dnevno, sa maksimalno 10 prijava tokom promotivnog perioda. Za više informacija, uslova i odredbi posetite web stranicu ttps://www.snickers.com/football/sr-rs.

Foto vizual: Kompanija Mars (ustupljen promo materijal redakciji Media Press-a)

Autor: Portal Media Press Srbija

Slične vesti

Izbor urednika

Najnovije vesti