Humanitarna kampanja „Darežljivi novembar“, koju je kompanija Yandex prvi put organizovala u Srbiji, završena je uspešno prikupljanjem više od milion dinara za tri poznate organizacije – Čep za hendikep, NURDOR i Dečje srce.
Tokom novembra, korisnici Yandex Go usluga učestvovali su u ovoj plemenitoj inicijativi korišćenjem Yandex taksija. Za svakih 10 pređenih kilometara, ova međunarodna kompanija donirala je 20 dinara u dobrotvorne svrhe.
Yandex je dodatno uvećao sredstva prikupljena tokom petodnevne kampanje, pa je ukupno 1,1 milion dinara donirano organizacijama Čep za hendikep, NURDOR i Dečje srce, pružajući značajnu podršku njihovim misijama posvećenim unapređenju kvaliteta života dece i osoba sa posebnim potrebama.
Foto: Dečje srce (ustupljena fotografija redakciji portala Media Press Srbija)
„Zahvaljujemo se Yandex Go i svim učesnicima kampanje na podršci našoj organizaciji. Vaše vožnje petkom tokom novembra su investicija u budućnost, gde će svako dete suočeno s borbom protiv raka dobiti kvalitetnu medicinsku negu i podršku na putu ka oporavku“, izjavila je Jolanda Korora, predsednica organizacije NURDOR.
Kampanja „Darežljivi novembar“ predstavlja jedan od projekata kojim ova kompanija podržava društveno-korisne aktivnosti u Srbiji. Pored novčanih donacija, Yandex organizuje i besplatne vožnje za štićenike humanitarnih organizacija. Od početka ovog projekta realizovano je više od 1.200 vožnji, čime Yandex kontinuirano doprinosi zajednici.
Naslovna fotografija: NURDOR (ustupljena fotografija redakciji portala Media Press Srbija)
Autor: Portal Media Press Srbija