Brend prepoznat kao tehnološki napredno rešenje koje spaja inovaciju i potrebe odraslih korisnika
Priznanje za poslovnu inovaciju godine dodeljeno je kompaniji JTI za uspešno lansiranje uređaja za zagrevanje duvana Ploom u Srbiji. Nagradu je primio Nemanja Pucarević, direktor marketinga za Zapadni Balkan na događaju Diplomacy & Commerce Awards, održanom u sali Jugoslovenske kinoteke ispunjenoj do poslednjeg mesta, povodom devete godišnjice magazina.

Inovacija brenda Ploom ogleda u njegovoj izuzetnoj snazi, jednostavnosti korišćenja, i modernom ergonomskom dizajnu, te ekskluzivnoj Heatflow tehnologiji usavršenoj u Japanu, koja u kombinaciji sa jedinstvenom mešavinom duvana omogućava superioran doživljaj bez dima, pepela ili neprijatnih mirisa, navedeno je u obrazloženju povodom uručenja nagrade.

U kompaniji JTI ovu nagradu vide kao potvrdu važnosti kontinuiranog ulaganja u inovacije i napredne tehnologije – vrednosti koje su u skladu sa temama globalnog događaja Expo 2025 u Osaki, posvećenog „dizajniranju društva budućnosti za naše živote“.

“Ovo priznanje na koje smo jako ponosni, dolazi u pravom trenutku, gotovo godinu dana nakon lansiranja proizvoda u Srbiji, jednoj od 25 zemalja širom sveta koja je s oduševljenjem prihvatila Ploom kao moderno i kvalitetno rešenje za odrasle korisnike nikotinskih proizvoda koji traže alternativu konvencionalnim duvanskim proizvodima. Nagrada odražava poverenje naših korisnika i njihovu posvećenost vrednostima koje Ploom nudi, a to su inovacija, kvalitet i sloboda izbora”, rekao je Nemanja Pucarević, direktor marketinga u kompaniji JTI za Zapadni Balkan i dodao: „Priznanja poput ovog nas motivišu da nastavimo da pomeramo granice i razvijamo rešenja koja prate tempo savremenog života i postavljaju nove standarde u našoj industriji.”

Ploom uređaj zagreva duvan na temperaturi od 320 stepeni Celzijusa i oslobađa, u proseku, 90 do 95% manje štetnih supstanci u poređenju sa pušenjem cigareta*, dok HeatFlow tehnologija osigurava da se čestice duvana ne zadržavaju u uređaju, te uređaj zahteva samo minimalno čišćenje. Uređaj je dostupan u pet osnovnih boja, a nedavno su predstavljene i dve limitirane kolekcije, Red by Ora ïto i Aqua Halo Limited Edition. Poseban segment inovacije brenda Ploom ogleda se u mogućnosti personalizacije i velikog izbora aksesoara, koje se svojom atraktivnošću prilagođavaju stilu punoletnih potrošača.

O nagradi: Diplomacy & Commerce svake godine dodeljuje priznanja pojedincima, kompanijama i institucijama koje su svojim radom obeležile prethodnih 12 meseci i doprinele razvoju poslovne i društvene zajednice u Srbiji. Ovogodišnja dodela, održana povodom devetog rođendana magazina, okupila je istaknute aktere iz različitih sfera društva. Događaju je prisustvovala Nj.K.V. princeza Ljubica Karađorđević, predstavnici Vlade Srbije, ambasadori i predstavnici diplomatskog kora, najvećih kompanija, banaka i institucija, dok su priznanja uručena u više od 15 kategorija – od održivog razvoja i društvene odgovornosti, do umetnosti, nauke, kulture i IT-ja.

*ovo se odnosi na smanjenje nivoa emisije 9 štetnih sastojaka koji se nalazi u dimu cigarete, a čije smanjenje preporučuje Svetska zdravstvena organizacija.
VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.
Autor fotografija: Nenad Karlić (ustupljene fotografije redakciji portala Media Press Srbija)
Autor: Portal Media Press Srbija