Početna » Rakuten Viber uvodi napredne funkcije za biznise

Rakuten Viber uvodi napredne funkcije za biznise

od strane bukovac

Rakuten Viber proširio je svoju strategiju, kako bi osnažio biznise svih veličina da izgrade svoje digitalno prisustvo, intenziviraju interakciju sa kupcima i povećaju obim prodaje 

Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji najavio je novu seriju poslovnih funkcija i alatki za mala i srednja preduzeća. Uvođenjem diversifikovanih poslovnih rešenja, ova super-aplikacija postaje komunikacijski centar za najširi spektar kompanija, pružajući podršku realizaciji njihovih marketinških ciljeva i omogućavajući domaćim korisnicima da otkriju njihove usluge.

Šezdeset procenata kupaca na internetu napustili bi brendove koji ne uvedu personalizaciju svog sadržaja. U nastojanju da se prilagode ovim očekivanjima, kompanije se okreću omiljenim aplikacijama za razmenu poruka kako bi isporučile personalizovana korisnička iskustva. Sa više od milijardu preuzimanja aplikacije samo na Android platformi – Viber je u mogućnosti da predstavi kompanije velikom broju potencijalnih kupaca. Na osnovu povećane potražnje za interakcijom između brendova i korisnika unutar aplikacije, Viber je proširio seriju alatki kojima kompanije stiču sposobnost da dopru do novih mušterija, izgrade i održe njihovu vernost – kao i da unaprede i povećaju prodaju.

Prvo rešenje koje će biti predstavljeno na platformi je besplatan, samouslužni komunikacijski centar za mala i mikro preduzeća putem kog će lako moći da stupe u kontakt sa domaćim potrošačima, da se bave pristižućim upitima, pospeše mogućnost pretrage svojih poslovnih profila i stimulišu prodajne aktivnosti. Tako će korisnici lako moći da pronađu željene kompanije putem pretrage u Viberu ili klikom na dostavljeni link, istraže profil željenog brenda i započnu prepisku sa njim. Preduzetnicima će biti omogućeno da razdvoje poslovnu od privatne prepiske, čime se povećava mogućnost dalje interakcije sa kupcima – kao i razvoj i rast poslovanja.  

banner

Viberovi novi samouslužni poslovni nalozi su besplatni i trenutno su dostupni u Grčkoj i na Filipinima – uz najavljeno uvođenje u Srbiji tokom 2024. godine, kao i na drugim svetskim tržištima.

Posebno prilagođeni cenovnici za dodatne usluge biće ponuđeni ubrzo posle uvođenja inicijalnih, koje su besplatne i samouslužne, a na osnovu povratnih informacija i potreba izraženih od strane kompanija koje ih budu koristile.

“Širenjem portfolija naših usluga iz domena biznisa, potvrđujemo posvećenost kreiranju rešenja za sve nivoe potreba kompanija svih veličina i profila”, napominje Kristina Konstadače, glavna direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber, te dodaje: Naša misija je jasna – ponuditi posebno prilagođene usluge privrednim subjektima sa širokim spektrom potreba. Svi koji nastoje da razviju poslovanje imaće te mogućnosti unutar aplikacije. Uz Viber u ulozi partnera za rast i razvoj biznisa, kompanje će imati na raspolaganju komunikacijsku platformu pomoću koje će se efikasno adaptirati na nove izazove koji će se javljati kroz njihova tržišna iskustva.”

O aplikaciji Rakuten Viber

Rakuten Viber povezuje ljude bez obzira na to ko su ili odakle dolaze. Globalna baza korisnika nudi niz funkcija kao što su razgovori 1-na-1, video pozivi, razmenu poruka u grupama i ažuriranja i razgovore s omiljenim brendovima i poznatim ličnostima. Viber obezbeđuje korisnicima sigurno i besplatno okruženje za deljenje emocija. Rakuten Viber je deo Rakuten Group Inc., svetskog lidera u e-kupovini i finansijskim uslugama.

Foto: Rakuten Viber

Autor: Portal Media Press Srbija

Slične vesti

Izbor urednika

Najnovije vesti