Pored 25 gradova u Srbiji u kojima je dostupna digitalna platforma za naručivanje Wolt, od aprila ove godine, usluge te aplikacije biće na raspolaganju i građanima Vršca.
Pored obroka iz restorana, preko Wolt platforme potrošači mogu da naručuju namirnice i druge proizvode, kao što su cveće, pokloni, modni ili elektronski predmeti iz maloprodajnih i trgovinskih lanaca.
Šireći svoju mrežu dostave u Srbiji, kompanija na ovaj način nastoji da doprinese i ekonomskom razvoju lokalnih
zajednica. Bliskom saradnjom sa prodavcima, Wolt stvara inovativne prodajne mogućnosti preko aplikacije za naručivanje. Osim toga, zahvaljujući digitalnoj platformi Wolt, građani Vršca, koji to žele, sada mogu ne samo da naručuju, već i da se bave dostavom.
„Kao novi pružalac usluga u Vršcu, oslanjamo se na dugoročna partnerstva sa lokalnom samoupravom u cilju podsticanja daljeg razvoja ovog grada. Naš cilj je da pomoću Wolt tehnologije doprinesemo ekonomskom rastu Vršca, da inspirišemo kupce našom ponudom i omogućimo fleksibilne i savremene radne modele za naše saradnike“, istakao je Ognjen Ljumović iz kompanije Wolt Srbija.
Wolt je finska tehnološka kompanija osnovana 2014. godine koja podržava lokalne restorane i trgovce na malo sa
širokim spektrom usluga.
Wolt je u Srbiji aktivan od 2019. godine, a od sada će biti zastupljen u čak 26 gradova. Trenutno sarađuje sa više od
4.000 partnera dostavljača širom zemlje i ima na hiljade restorana i trgovaca u ponudi. Usluge dostave ove kompanije su već aktivne u 25 zemalja i u više od 500 gradova u Evropi i Aziji.
Foto: Wolt (promo)
Autor: Portal Media Press Srbija