Globalni lider u kućnim aparatima i elektronici, Hisense, predstavio je svoje planove za dalji rast na Partnerskoj konferenciji u Berlinu. Tom prilikom, predstavljene su i inovacije koje su još jednom potvrdile da je brend posvećen vrhunskom kvalitetu i kreiranju pametnih proizvoda koji ne samo da ispunjavaju, već i prevazilaze potrebe korisnika.
Fisher Yu, predsednik Hisense Grupe, predstavio je strateške planove fokusirane na unapređenje brenda, proizvoda i usluga koje su zasnovane na optimizaciji industrijske strukture. Dodatno je naglasio i posvećenost kompanije daljoj globalnoj ekspanziji.
„Oduševljeni smo što vidimo da Hisense ostvaruje odlične rezultate u prvoj polovini 2024. godine. Poslovanje Hisense-a sa krajnjim korisnicima ostvarilo je dvocifreni rast prihoda, dok rast od 18 odsto na inostranim tržištima naglašava uspeh dugoročne strategije zasnovane na korisničkom pristupu, tehnološkim inovacijama i globalnoj viziji. Na ovaj način, napravili smo odlične temelje za implementaciju naših strateških nadogradnji u brendu, industrijskoj strukturi i globalizaciji“, istakao je Yu i dodao da su isporuke Hisense televizora u prvom kvartalu ove godine zauzele drugo mesto na globalu, već drugi put zaredom.
Posvećenost globalnoj ekspanziji
Kako bi zadržao svoju konkurentsku prednost, Hisense će nastaviti da unapređuje svoje uređaje u kompletne sistemske solucije. Ovo uključuje korišćenje cloud platformi kao što su ConnectLife za pametne kućne uređaje i HI-Star AI za inteligentu interakciju. Sistemska rešenja u poslovanju su prioritet za održivost i prilagođena su različitim potrebama korisnika, usklađena sa dugoročnim ekološkim i društvenim ciljevima kompanije.
Pored toga, nastaviće aktivno da razvijaju poslove u oblastima pametnog transporta, pametnih zgrada, zdravstvene zaštite, upravljanja energijom i automobilske elektronike, učvršćujući svoju poziciju lidera u održivom razvoju. Sistemska rešenja u poslovanju su prioritet za održivost i prilagođena su različitim potrebama korisnika, usklađena sa dugoročnim ekološkim i društvenim ciljevima kompanije.
Koristeći postojeću mrežu od 26 centara za istraživanje i razvoj, 34 industrijska parka i proizvodne baze, kompanija osnažuje lokalne talente i jača regionalnu proizvodnju i lance snabdevanja.
Sport i tehnologija
Povezujući sport i tehnologiju, Hisense koristi sportska sponzorstva kao platformu za predstavljanje svojih tehnoloških inovacija širom sveta, demonstrirajući kako napredna tehnologija može da unapredi sportske događaje i svakodnevni život korisnika.
Hisense je zvanični sponzor UEFA Evropskog prvenstva, još od 2016. godine, a prvo sponzorstvo kompanije predstavljalo je značajnu prekretnicu. U međuvremenu, prihodi Hisense-a iz inostranstva porasli su sa tri i po milijarde na dvanaest milijardi američkih dolara, što je povećanje od tri i po puta.
O Hisense-u
Hisense je vodeći globalni brend kućnih aparata i potrošačke elektronike i zvanični partner UEFA EURO 2024™. Prema Omdia podacima, Hisense je rangiran kao broj 2 globalno po isporukama TV uređaja i broj 1 u segmentu TV uređaja od 100″ u 2023. i prvom kvartalu 2024. godine. Kompanija se brzo proširila i posluje u više od 160 zemalja, specijalizujući se za multimedijalne proizvode, kućne aparate i inteligentne IT informacije.
Foto: Hisense (ustupljene fotografije redakciji Media Press-a)
Autor: Portal Media Press Srbija