Početna » Veliki uspeh: Hisense ostvario dvocifreni rast prihoda u prvoj polovini godine

Veliki uspeh: Hisense ostvario dvocifreni rast prihoda u prvoj polovini godine

od strane bukovac

Globalni lider u kućnim aparatima i elektronici, Hisense, predstavio je svoje planove za dalji rast na Partnerskoj konferenciji u Berlinu. Tom prilikom, predstavljene su i  inovacije koje su još jednom potvrdile da je brend posvećen vrhunskom kvalitetu i kreiranju pametnih proizvoda koji ne samo da ispunjavaju, već i prevazilaze potrebe korisnika.

Fisher Yu, predsednik Hisense Grupe, predstavio je strateške planove fokusirane na unapređenje brenda, proizvoda i usluga koje su zasnovane na optimizaciji industrijske strukture. Dodatno je naglasio i posvećenost kompanije daljoj globalnoj ekspanziji.

Oduševljeni smo što vidimo da Hisense ostvaruje odlične rezultate u prvoj polovini 2024. godine. Poslovanje Hisense-a sa krajnjim korisnicima ostvarilo je dvocifreni rast prihoda, dok rast od 18 odsto na inostranim tržištima naglašava uspeh dugoročne strategije zasnovane na korisničkom pristupu, tehnološkim inovacijama i globalnoj viziji. Na ovaj način, napravili smo odlične temelje za implementaciju naših strateških nadogradnji u brendu, industrijskoj strukturi i globalizaciji, istakao je Yu i dodao da su  isporuke Hisense televizora u prvom kvartalu ove godine zauzele drugo mesto na globalu, već drugi put zaredom.

Posvećenost globalnoj ekspanziji

banner

banner

Kako bi zadržao svoju konkurentsku prednost, Hisense će nastaviti da unapređuje svoje uređaje u kompletne sistemske solucije. Ovo uključuje korišćenje cloud platformi kao što su ConnectLife za pametne kućne uređaje i HI-Star AI za inteligentu interakciju. Sistemska rešenja u poslovanju su prioritet za održivost i prilagođena su različitim potrebama korisnika, usklađena sa dugoročnim ekološkim i društvenim ciljevima kompanije.

Pored toga, nastaviće aktivno da razvijaju poslove u oblastima pametnog transporta, pametnih zgrada, zdravstvene zaštite, upravljanja energijom i automobilske elektronike, učvršćujući svoju poziciju lidera u održivom razvoju. Sistemska rešenja u poslovanju su prioritet za održivost i prilagođena su različitim potrebama korisnika, usklađena sa dugoročnim ekološkim i društvenim ciljevima kompanije.

Koristeći postojeću mrežu od 26 centara za istraživanje i razvoj, 34 industrijska parka i proizvodne baze, kompanija osnažuje lokalne talente i jača regionalnu proizvodnju i lance snabdevanja.

Sport i tehnologija

Povezujući sport i tehnologiju, Hisense koristi sportska sponzorstva kao platformu za predstavljanje svojih tehnoloških inovacija širom sveta, demonstrirajući kako napredna tehnologija može da unapredi sportske događaje i svakodnevni život korisnika.

Hisense je zvanični sponzor UEFA Evropskog prvenstva, još od 2016. godine, a prvo sponzorstvo kompanije predstavljalo je značajnu prekretnicu. U međuvremenu, prihodi Hisense-a iz inostranstva porasli su sa tri i po milijarde na dvanaest milijardi američkih dolara, što je povećanje od tri i po puta.

O Hisense-u

Hisense je vodeći globalni brend kućnih aparata i potrošačke elektronike i zvanični partner UEFA EURO 2024™. Prema Omdia podacima, Hisense je rangiran kao broj 2 globalno po isporukama TV uređaja i broj 1 u segmentu TV uređaja od 100″ u 2023. i prvom kvartalu 2024. godine. Kompanija se brzo proširila i posluje u više od 160 zemalja, specijalizujući se za multimedijalne proizvode, kućne aparate i inteligentne IT informacije.

Foto: Hisense (ustupljene fotografije redakciji Media Press-a)

Autor: Portal Media Press Srbija

Slične vesti

Izbor urednika

Najnovije vesti