Galerija šoping centar postala je nova destinacija poznatog italijanskog brenda HOGAN. Posebnu pažnju posetilaca privukao je unutrašnji dizajn radnje koji je kreiran korišćenjem inovativnih materijala vrhunskog kvaliteta, odražavajući jedinstveni savremeni stil života po kojem je ovaj čuveni brend prepoznatljiv širom sveta.
„Beogradsko otvaranje predstavlja još jedan korak u HOGAN strategiji međunarodne ekspanzije. Verujemo da je brend postao vodeća destinacija u svetu luksuznih proizvoda za klijente širom planete i zato nam je posebno drago da smo ovim otvorili još jedna svoja vrata kako bismo bili još bliži svim ljubiteljima našeg brenda“, rekao je Andrea Dela Vale, predsednik kompanije HOGAN i potpredsednik Tod’s grupe.
Osnovan 1986. godine, HOGAN, kao deo luksuzne grupe Tod’s S.p.A., uveo je pionirski koncept luksuzne patike. Danas, kao i tada, brend nastavlja da neguje svoju prvobitnu filozofiju ležerne luksuznosti: savremeno, ali bezvremensko, šik, ali opušteno. Kao italijanski brend sa snažnim međunarodnim karakterom, HOGAN kombinuje tradiciju i inovativni dizajn sa najkvalitetnijim materijalima, stvarajući kultne proizvode koji pružaju novu dozu luksuza.
Autor fotografija: Marko Petrović (ustupljene fotografije redakciji portala Media Press Srbija)
Autor: Portal Media Press Srbija