Početna » Druga sezona podkasta u organizaciji SoMo Borca: Miran Pavić o trendovima u medijskoj industriji i pretplatama kao biznis modelu

Druga sezona podkasta u organizaciji SoMo Borca: Miran Pavić o trendovima u medijskoj industriji i pretplatama kao biznis modelu

od strane bukovac

Miran Pavić celu karijeru proveo je u medijima. Osnivač je medija u koji je investirao ugledni međunarodni fond, a njegov fokus trenutno je primarno usmeren na digitalna izdanja. U prvoj epizodi otkrio je šta misli o medijskom biznisu i digitalnim pretplatama kao poslovnom modelu

Miran Pavić

SoMo Borac powered by Httpool prošle godine je lansirao SoMoCast – podkast serijal u kojem se iz epizode u epizodu predstavljaju sagovornici iz oblasti digitala sa naglaskom na medije i advertising. U susret SoMo Borac konferenciji koja se održava 17. novembra u Zagrebu, gledaoci će imati priliku kroz podkaste svake nedelje da saznaju više o uspešnim ljudima iz sveta digitala i čuti njihova iskustva o poslovnim modelima koje koriste i kako su ostvarili i zadržali uspeh u poslovnom svetu.

U prvoj epizodi druge sezone SoMoCasta moderator Nikola Vrdoljak iz 404 agencije ugostio je Mirana Pavića, osnivača i CEO Telegram Media Grupe, predsednika ovogodišnjeg SoMo Media žirija i suosnivača Hrvatskog udruženja digitalnih izdavača (HUDI). Miran je u medijima celi život, sarađivao je sa poznatim tech časopisom Wired, uređivao Nedjeljni Jutarnji i vodio digitalne operacije Jutarnjeg lista. Danas je njegov fokus primarno usmeren na digitalna izdanja, a ove godine Telegram Media Grupa doživela je veliki uspeh kada je u nju investirao ugledni nizozemski međunarodni fond Pluralis B.V. U prvoj epizodi otkrio je što misli o medijskom biznisu i digitalnim pretplatama kao poslovnom modelu.

banner

Nikola Vrdoljak

Pretplatu kao poslovni model naziva borbom za opstanak gde se često pokaže da nisu sve medijske kuće organizacijom prilagođene tome te “opstaju” samo oni koji se organizacjiski podrede novom modelu rada. Osim korisnih saveta kroz iskustvo Telegrama, podelio je savete i izdavačima koji tek razmišljaju o uvođenju pretplate. Ovogodišnji SoMoCast realizovan je u saradnji sa streaming platformom Voyo, a cela epizoda SoMoCasta dostupna je na platformama Youtube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Foto: 404 agencija

Autor: Portal Media Press Srbija

Slične vesti

mediapress-logo-footer

Copyright – Joombooz 2022

Izbor urednika

Najnovije vesti