Početna » Na SoMo Borac dolazi dobitnik zlata u Kanu, a pričaće se i o TikToku kao biznisu

Na SoMo Borac dolazi dobitnik zlata u Kanu, a pričaće se i o TikToku kao biznisu

od strane bukovac

SoMo Borac powered by Httpool, koji se ove godine održava 11. godinu za redom, pozicionirao se kao događaj koji okuplja digitalnu zajednicu i nagrađuje najbolje kreativce digitalne industrije. Po prvi put događaj će se odvijati u formatu celodnevne konferencije koja će okupiti brojne stručnjake iz područja digitalnog marketinga.

Kao predavač na ovogodišnjem SoMo Borcu nastupiće Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka iz jedne od najboljih agencija u Švajcarskoj, agencije Monami koji će s publikom podeliti svoja znanja o digitalnom marketingu i jednoj od najpopularnijih društvenih mreža. Vamanan će u svom predavanju “TikTok as a  business: And We Never Danced”, predstaviti rad agencije Monami, i na koji način oni koriste TikTok kao alat za zabavu i obrazovanje. Agencija Monami okuplja stručnjake i entuzijaste digitalnog sveta iz Švajcarske i Nemačke, a njihovo područje rada obuhvata izrade strategija i kampanja te upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama.

Vamanan Puvaneswaran u poslednjih par godina se specijaliziovao za storytelling, a pre toga je upravljao komunikacijom na društvenim mrežama u raznim medijskim kućama. Više od dve godine radi u agenciji Monami u kojoj se u potpunosti posvetio TikToku, pa tako razvija ideje i strategije za širok raspon tema i klijenata.

Osim mnogima zanimljive teme TikToka kao vrlo popularne društvene mreže, na SoMo Borcu će se održati predavanje “Award-winning DOOH ads you have to see!” o nagrađivanim DOOH (Digital Out of Home) projektima. Predavanje će održati nagrađivani iskusni stručnjak u kreativnoj, reklamnoj, marketinškoj i tehnološkoj industriji, Dino Burbidge. Radio je u mnogim kreativnim industrijama, poput filmske, glazbene, oglašivačke, outdoor, industrije računalnih igara i mobilnih aplikacija. Dobitnik je brojnih nagrada za kreativnost i inovacije, uključujući zlato u Kanu i BAFTA-u, a uvršten je i u BIMA 100, listu pojedinaca koji značajno doprinose oblikovanju budućnosti digitalne industrije Velike Britanije. Veliki je promoter kreativnosti i tehnologije u OOH, sudija na više panela za dodelu OOH nagrada, a svoje znanje rado deli sa kompanijama kojima pomaže da kreiraju kampanje, da osvoje nagrade i ostave trag u digitalnoj industriji.

banner

SoMo Borac najvažnija je nagrada za digitalne radove u regionu koja se dodeljuje jedanaestu godinu zaredom, a suorganizator ovog događaja je i Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI). Konkurencija je iz godine u godinu sve jača, a stručni žiri sve brojniji. Nagrade se dodeljuju u dva streama – SoMo Media koji okuplja digitalne izdavače iz najvažnijih regionalnih medija te SoMo Advertising koji okuplja zajednicu digitalnih marketingaša iz celog regiona. Do utorka, 12. rujna, u sklopu akcije Back-to-Business, možete nabaviti ulaznice po ceni od 99 eura.

Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

Foto: SoMo Borac i 404 agency

Autor: Portal Media Press Srbija

Slične vesti

Izbor urednika

Najnovije vesti