Najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac po jedanaesti put predstaviće i nagradiće najbolje kreativce digitalne industrije. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cele regije. Njihovo znanje i iskustvo igraju veliku ulogu u odabiru najboljih radova u ukupno 15 kategorija.
Ovogodišnja predsednica advertising žirija je Maja Grbović, voditeljica službe za medije u Mercator-S, dok je predsednik medijskog žirija Miran Pavić, direktor Telegram Media Grupe i član Izvršnog odbora Hrvatske udruge digitalnih izdavača.
“Prošlogodišnji SoMo Borac s ponosom je oborio rekord u broju prijavljenih radova, a ove godine očekujem još veći uzlet kreativnosti i inovacija u digitalnoj industriji. SoMo Borac 2023. nudi širok spektar mogućnosti za prijavu radova te je istinski game-changer koji ostavlja dubok i dugotrajan uticaj na razvoj digitalne industrije u našoj regiji. Ovo nije samo događaj koji slavi najbolje digitalne kampanje i projekte, već i platforma koja podstiče kreativnost, povezivanje profesionalaca i pruža inspiraciju za buduće projekte. Kroz dodelu nagrada ističemo najbolje među nama i izdvajamo izvanredne brendove, agencije i kampanje koje nas inspirišu”, izjavila je predsednica ovogodišnjeg advertising žirija Maja Grbović.
Foto: Maja Grbović (privatna arhiva)
“Iz perspektive digitalnog izdavača, prošlogodišnji SoMo Borac napravio je izuzetan iskorak dodavanjem medijskog dela nagrada. Na hrvatskom digitalnom prostoru rade se vrlo solidni projekti i proizvodi. Uveren sam kako će i ove godine ponovno biti prijavljen rekordan broj medijskih radova, a da će se SoMo Borac potvrditi kao vodeća regionalna nagrada za digitalno tržište”, izjavio je Miran Pavić, predsednik ovogodišnjeg medijskog žirija.
Foto: Vjekoslav Skledar/Telegram
U advertising žiriju Srbije ove godine su Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Sanja Gajić (Fullhouse Ogilvy), Goran Jankuloski (Žiška), Ivan Kordić (Shoppster), Zdravko Kevrešan (DRV), Milena Maksić (Ovation BBDO), Aleksandar Nastevski (NB soft), Vitomir Ognjanović (Simplicity), Marko Radosavljević (Executive Group), Milica Radović (Friday Finaly), Lea Stanković (Communis), Srđan Stojaković (New Media Team) i Bojan Šaptović (Pioniri). Predstavnici medijskog žirija su Nađa Jokanović (Wannabe magazin), Ivan Krstić (United Media), Ana Marković (Adria Media Group) i Pavle Savović (Telegraf).
Ceo advertising žiri dostupan je na linku, a predstavnike medijskog žirija potražite na linku.
Sve novosti oko dodjele najvažnije digitalne nagrade u regiji možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.
Ustupljene fotografije: 404 agency
Autor: Portal Media Press Srbija